loading...
parastaryesina
parastaryesina بازدید : 15 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

خرید و فروش قالب بتن

روزانه پروژه‌های زیادی در سطح کشور اجرا می‌شود و در این پروژهها که اجرا می‌شوند نیاز به قالب‌های بتن ریزی فراوانی وجود دارد به همین دلیل بازار خرید و فروش قالب بتنهمیشه طرفداران خاص خود را دارد. اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که اگر شما هم در این پروسه فعالیت نموده باشید حتماً با مشکل عجیبی مواجه شده‌اید مشکلی که به طور روزانه توسط بسیاری از همکاران ما در سراسر کشور ما مطرح می‌شود و این مشکل این است که برای بسیاری از افراد که در این فعالیت‌ها مشغول به کار می‌باشند به وجود آمده است. در این مقاله قصد داریم پیرامون خرید و فروش قالب بتن بحث نماییم اما در ابتدا باید به برخی از سؤال‌هایی که توسط فعالان این حوزه پرسیده می‌شود بپردازیم پس از درک این پاسخ‌ها به بحث خرید و فروش قالب بتنخواهیم پرداخت.

نکاتی از خرید و فروش قالب بتن

چرا قیمت‌هایی که برای خرید و فروش قالب بتن در شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود با یکدیگر متفاوت است؟ 

چرا باید از مراکز خرید و فروش قالب بتن خرید خود را انجام دهیم؟ 

در صورتی که از قالب‌های بی کیفیت استفاده کنیم چه اتفاقی ممکن است برای سازه ما رخ می دهد؟ 

قیمت خرید و فروش قالب بتن

جمع بندی و نتیجه گیری

 

 چرا قیمت‌هایی که برای خرید و فروش قالب بتن در شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود با یکدیگر متفاوت است؟خرید و فروش تخته سه لایی

یکی از بیشترین پرسش‌هایی که همیشه توسط کاربران و استفاده کنندگان از قالبهای بتن از او پرسیده می‌شود این است که چرا قیمت تمام شده قالب‌های بتن در شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است اگر چه تفاوتی میان این قیمت‌ها با یکدیگر وجود دارد و چرا قیمت همه کارخانه تولید کننده قالب فلزی با همدیگر برابر نیست در این خصوص بهتر است ابتدا به علت‌های مختلف و نحوه قیمت گذاری قالبهای بتنی توسط تولید کنندگان بپردازیم.

 علت اول- نوع ورقی که کارخانه مختلف برای ساخت قالب‌های مختلف خود استفاده می‌کنند متفاوت است. باید توجه کرد که حتی ممکن است قیمت تمام شده برای هر کیلو گرم قالب برای کارخانه هزار تومان هم با قالب‌های دیگر فرق کند. بهترین نوع قالبی که در خصوص قالب بتنی در بازار وجود دارد قالب بتن ورق فولاد مبارکه اصفهان می‌باشد. خوب باز هم یک سؤال دیگر مطرح می‌شود فرض کنید دو شرکت همزمان از ورق‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان استفاده می‌کنند پس چرا بازهم قیمت نهایی تمام شده دو شرکت با یکدیگر متفاوت است؟ برای درک این موضوع به علت‌های دیگر می‌پردازیم.

 علت دوم- کیفیت نهایی قالب بتن و همچنین دستمزد نیروی انسانی که در هر شرکت فعالیت می‌کند می‌تواند ار تاثیرگذار باشد چراکه دستمزدی که نیروی انسانی ماهر در این شرکت دریافت می‌کند با دستمزد یک کارگر معمولی می‌کند کاملاً با یکدیگر متفاوت است به عبارت دیگر پرسنل ماهر هستند که کیفیت محصول نهایی را تضمین می‌کند و کیفیت یک محصول فوق العاده و فوق العاده افتضاح باشد.  خرید و فروش اسکافلد

 

 علت سوم- می‌توان اشاره می‌کند که ممکن است علت نهایی قیمت تمام شده قالب بتن در کنترل هزینه‌ها و خلاصه شود شاید شرکت این توانایی را داشته باشد که از نیروهای ماهر هم استفاده می‌کند اما هزینه مکان خود را کاهش دهد و با همان هزینه‌ها, تولید خود را افزایش دهند این گونه سبب می‌شود که قیمت نهایی تا حد زیادی کاهش یابد و این شرکت و معمولاً شرکتهای که با حفظ کیفیت قیمت تمام شده کمتری را برای مخاطب عرضه می‌کند.  خرید و فروش اسکافلد

 حوزه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان به این گونه اشاره کرد. مثلاً فرض کنید یک شرکت با یک مقدار سود راضی باشد اما شرکت دیگر با آن راضی نباشد و به همین دلیل قیمت نهایی و تمام شده خود را تا حد زیادی افزایش می‌دهد که این سربار افزایش قیمت روی سر مشتریان خالی می‌شود.

چرا باید از مراکز خرید و فروش قالب بتن  یا خرید و فروش لوله داربستخرید خود را انجام دهیم؟

همانگونه که مستحضر هستید شما از این کارخانه به خصوص کالای مورد نظر خود را خریداری می‌نمایید آن کارخانه فقط یک نوع کالا را با کیفیت خاص به شما ارائه می‌دهد ولی اگر از مراکزی که نمایندگی انحصاری کارخانه باشند هم این خرید را انجام دهید باز هم با همین مشکل مواجه می‌شود اما اگر شما خرید خود را از مراکز خرید و فروش قالب بتن انجام دهید مطمئن هستید که با محصولات گوناگون مواجه می‌شوید و وقتی تنوع محصولات گوناگون برای شما وجود خواهد داشت و شما انتخاب بیشتری دارید می‌توانید قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید قالب‌ها را از حیث کیفیتها با یکدیگر مقایسه کنید و بسیاری از پارامترهای دیگر که وقتی که نیاز به جمع بندی قیمتی دارید برای شما تعیین کننده خواهد بود.

 

 در صورتی که از قالب‌های بی کیفیت استفاده کنیم چه اتفاقی ممکن است برای سازه ما رخ می‌دهد؟

 پاسخ آن بسیار ساده است وقتی که از این کالای بی کیفیت استفاده می‌کنید, کار شما بی‌کیفیت می‌شود. بگذارید این را برای شما با یک مثال خیلی ساده توضیح دادن فرض کنید خودرو پراید و خودرو بنز دو خودرو هستند هر دو شما را به مقصد می‌رسند اما نتیجه و سیستمی که دارند کاملاً با یکدیگر متفاوت است و قالب بتنی به همین ترتیب است شاید هر دو قالب شما را به نتیجه نهایی و مقصد نهایی برسانند اما کیفیت نهایی که شما ارائه می‌دهد کاملاً با آن چیزی که شما در ذهن دارید و کارفرما از شما انتظار دارد متفاوت باشد.  خرید و فروش لوله داربست

 اگر قالب شما موجدار باشد و از آن در ستون خود استفاده نمایید حالت پیچش در ستون شکل می‌گیرد و دقیق شاغول نمی‌گردد و وقتی آنرا در دیوار استفاده کنید روی دیوار یک سطح موجدار ایجاد می‌شود و همچنین طول عمر این قالب تا حد زیادی نسبت به قالبهای با کیفیت کمتری می‌باشد.    خرید و فروش اسکافلد

 

 قیمت خرید و فروش قالب بتن

 قیمت خرید و فروش قالب بتنتأثیر مستقیم و عوامل گوناگونی دارد برای اینکه به درستی به نتیجه‌ی معقولی برسید باید با مراکز مختلف فروش قالب بتن تماس بگیرید تا قیمت‌های نهایی و تمام شده را با شما مطرح کنند.

 

 

جمع بندی و نتیجه گیری

 چه به عنوان مصرف کننده یا به عنوان یک پیمانکار انبوه سازی نیاز به خرید و فروش قالب بتنداشته باشید باید توجه کنید که صرف اینکه یک قالب بتن دارای قیمت ارزانتری است دلیل نمی‌شود که بتواند کار شما را با همان کیفیت مد نظر شما ارائه دهد باید به این نکته توجه کنید که در یک سیستم هنگامی که یکی از اجزای سیستم با افت مواجه شده باشد می‌تواند در کل مجموعه سیستم اختلال ایجاد کند. این بدان معناست که شما فرض کنید یک برنامه خیلی خوب پیش رو دارید نیروی کار خیلی قوی اما چیز کوچکی مثل قالب در کار به درستی انتخاب نشود ممکن است نتیجه زیانباری در خروجی نهایی کار شما به ارمغان آورد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 1,500
  • بازدید کلی : 5,395