loading...
parastaryesina
parastaryesina بازدید : 16 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت کرکره برقی

شاید شما بارها از کنار فروشگاه مختلفی عبور کرده باشید و با مشاهده کرکره برقیکه در این فروشگاه کار گذاشته شده است و در ورودی فروشگاه‌ها را زینت داده است برخورد کرده باشید و به خود گفته باشید که اگر فروشگاه من از این درهای الکترونیکی در درب ورودی خود را برای پارکینگ خانه خود می‌توانست از  قیمت کرکره برقیاستفاده کنم و شاید یکی از مهمترین موضوعاتی که با آن درگیر باشد  قیمت کرکره برقی و  قیمت سایبان برقیمی‌باشد. مقاله ما با شما هستیم تا پیرامون کرکره برقینحوه قیمت‌گذاری آن و کارکرد آن اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهیم شما با خواندن این مقاله که فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد می‌توان اطلاعات جالبی را در خصوص نحوه قیمت‌گذاری کرکره برقیبه دست آورید و در صورتی که علاقه مند به خرید کرکره برقیبرای درب ورودی مغازه یا پارکینگ منزل خود هستید بتوانید به راحتی خرید خودرو از هر مکانی که علاقه مندید انجام دهید.

کرکره برقی چیست؟1

قیمت تیغه کرکره برقی2

قیمت موتور کرکره برقی2

استفاده آسان و قیمت کرکره برقی3

جمع بندی و نتیجه گیری3

 

کرکره برقی چیست؟

 برقی در حقیقت همان درب کرکره‌ای معمولی می‌باشد که به آن موتوری اضافه شده است که سبب شده است که کرکره از حالت ساده معمولی به حالت الکترونیکی تغییر شکل دهد. کرکره برقیمعمولاً از کرکره سنتی دارای سطح بالاتری است و ارتفاع آن اندکی بالاتر می‌باشد اما تغییر محسوس که با کره معمولی دارد این است که با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان آن را بالا یا پایین می‌آورد. با توجه به اینکه پارامترها می‌توان برای استفاده از کرکره برقیاز طریق و موتورهای گوناگون استفاده کرد که قیمت نهایی که برای تأثیر به سزایی می‌گذارند  قیمت کرکره برقی و  قیمت سایبان برقیبسیار وابسته می‌باشد به همین دو فاکتور اصلی یعنی موتور کرکره برقی و تیغه کرکره برقی.

شاخص‌ترین و اصلی‌ترین نوع تیغه کرکره‌ای که در کرکره برقیبه کار می‌روند تیغه کرکره آلومینیومی و یا پلی کربنات می‌باشد و معمولاً موتورهای تیوبلار و موتور ساید می‌باشند.

این دو فاکتور اصلی که در بالا نیز به طور ملموس با آنها اشاره شد و برای شما بسته شد در تعیین  قیمت کرکره برقیبرای شما بسیار مؤثر می‌باشند ولی این بدان معنا نیست که فقط با دانستن قیمت این دو شاخص می‌توان قیمت نهایی کرده و برخی خودتان را تعیین نمایید. قیمت سایبان برقی

 در واقع باید برای این که یک فرمول خاص ریاضی برای تعیین  قیمت کرکره برقیوجود ندارد چرا که تیره و موتور کرکره برقی فقط دو عنصر عناصر کرکره برقیرا شامل می‌شود و تعداد زیادی از عناصر دیگر در کرکره برقیاز جمله شفت کرکره‌ای ریموت رسیور شاسی و شاسی کشی مونتاژ هم و نصب و غیره نیز به آن اضافه می‌گردد. پس اگر این گونه می‌اندیشید که با دانستن قیمت خالص موتور کرکره برقی و تیغه بتوان قیمت نهایی آن را محاسبه کنید کاملاً در اشتباه هستید.

 

 

قیمت تیغه کرکره برقی

اگر هدف شما این است که قیمت تیغه آلومینیوم را بدانید باید بدانید که تیغه آلومینیوم از مواد اولیه استاندارد 6063 ساخت می‌شود. روش مقام سازی و مرحله پاشیدن رنگ‌های پودری توسط کوره رنگ بالاترین استانداردها از متر مربع به تومان آغاز می‌شود. با توجه به نوع تیغه و وزن آن در هر متر مربع با قیمت‌های بسیار گوناگونی را شامل می‌شود. در ادامه با شما پیرامون قیمت نهایی انواع تیغه‌های کرکره برقیبحث خواهیم نمود.

کرکره برقیمعمولاً به صورت پلی کربنات شفاف با توجه به انواع لوله که در آن وجود دارد با گردآوری و کیفیت و متولیان که بسته دارد که ساخت کدام کشور باشد قیمت بسیار متنوعی را دارد. با اشاره کرد که تیغه آلومینیوم ساخته شده از ضایعات با پلی کربنات ضعیف از مواد دست دوم آسیایی نیز در بازار موجود می‌باشد که قیمت نازل‌تری را دارد اما باید توجه کرد که این تیغه‌ها دارای خرابی فراوان و نیز لازم است که به طور مداوم از گارانتی و محصولات پس از فروش آنها استفاده شود که بسیاری از این طریق آن اتفاقات مسئولیت پس از فروش می‌باشد. قیمت سایبان برقی

قیمت موتور کرکره برقی

 قیمت موتور کرکره برقینیز در  قیمت کرکره برقیتأثیر گذار است قیمت نهایی موتور برقی بسیار متنوع می‌باشد. مثلاً موتور تیوبلار اسب مارک های باکیفیت بازار می‌باشد و به رندهای معروف نیز دارای مشابهات تقلبی در بازار وجود دارد. بعضیا در این حیطه این موتورها با مدار صفحه پلیت و بلبرینگ و اندکپ ارائه می‌دهند, برخی دیگر فقط قیمت موتور خام را اعلام نماید.

 موتور ساید از به رندهای معتبر با متعلقات کامل هم که اشاره شد که از موتور هم برند گرانترین محسوب می‌شد از این قیمت‌ها برای موتور بدون برق اضطراری می‌باشد و موتورهای دارای برق اضطراری قیمت بالاترین باشند. قیمت سایبان برقی

استفاده آسان و قیمت کرکره برقی

همانطور که این نام نشان می‌دهد, این نوع حفاظ با الکتریسیته کار می‌کند. در واقع, با ساخت موتور الکتریکی که در آن ساخته می‌شود, می‌توانیم به راحتی آن را با فشار دادن کلید کنترل از راه دور حرکت دهیم, و بر خلاف سایر پوشش‌های متحرک که نیاز به حرکت دارند, این محصول کاملاً ً کاربر پسند است و حتی یک فرد مسن یا یک کودک کوچک‌تر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. این امر ممکن است چندان مهم به نظر نرسد, اما پس از مدتی نصب صفحات آهنی و شیشه‌ای که بیشتر آن‌ها به صورت افقی و مونتاژ حرکت می‌کنند و همچنین زنگ زدن تجهیزات بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. مهم است. معمولاً ً بعد از مدتی برای انتقال دادن سپر و شیشه افقی باید از یک فرد قوی و قوی بخواهیم که در را باز و بسته کند.

جمع بندی و نتیجه گیری

کرکره‌های الکتریکی ارزان (این را در خصوص  قیمت کرکره برقیذکر می‌کنم) لزوماً ً به معنی کرکره‌های آهنی با کیفیت پایین نیست. قیمت کرکره‌های الکتریکی سفید بسیار ارزان‌تر از تیغه‌های رنگی، چوبی و یا طرح‌های شفاف است.

اگر طراحی معماری خوبی داشته باشید، می‌توانیم از یک پنجره کوچک با کیفیت پایین اما ارزان استفاده کنیم. قیمت سایبان برقی

برای مثال نمای رومی در حال حاضر به طور گسترده در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. پنجره‌های نمای رومی،، می‌تواند کرکره‌های الکتریکی سفید باشد که هم مقرون‌به‌صرفه هستند و هم آهنگی عالی با اندازه اجزای ساختمان دارند.

کرکره‌های الکتریکی همیشه نیازی به تطابق رنگ با ساختمان ندارند. در بسیاری از موارد، تفاوت رنگ کنتراست و زیبایی خاصی را برای کل کار به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، نصب پنجره‌های الکتریکی سفید برای فروشگاه‌ها با فلاسک مختلف و تابلوهای مرکب بسیار عالی است. اگر چه با استفاده از این تیغه، قیمت دریچه‌های برقی ارزان را کاهش می‌دهد، ما کیفیت کار را حفظ کرده‌ایم و به استفاده از تیغه‌های با کیفیت پایین و پایین متوسل نشده‌ایم. امیدوارم در خصوص  قیمت کرکره برقیاطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشم. قیمت سایبان برقی

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 1,710
  • بازدید کلی : 5,605