loading...
parastaryesina
parastaryesina بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

pvc سقف کاذب

اگر سقف قسمت های مختلف منزل شما در اثر رطوبت پوسته پوسته می شود و کیفیت ابتدایی خود را ندارد و می خواهید جایگزینی برای آن انتخاب کنید، بهترین گزینه برای شما انتخاب سقف کاذب است. سقف کاذب بهترین مکان برای مناطق مرطوب است زیرا مواد سازنده آن مقاومت بسیارزیادی در برابر آب دارد و می توان سال های متمادی از آن استفاده کرد. از جمله موادی که در ساخت این سقف ها کاربرد دارد می توان به سقف کاذب pvc اشاره کرد.
سقف کاذب پوششی فرعی برای قسمت رویی سقف اصلی است که سرعت اجرا و نصب آن بسیاربالا است. سقف کاذب pvc دارای دوام بسیارزیادی است که به همین دلیل بهترین گزینه برای اجرای سقف کاذب مناطق مرطوبی مانند حمام و دستشویی به شمار می رود. البته متریال سقف کاذب pvc می تواند در کفپوش و یا دیوارپوش نیز به کاررود. پی وی سی از بهترین و مهم ترین موادی است که می تواند در ساخت سقف کاذب مورداستفاده قرارگیرد. قیمت این محصول نیز مناسب است و به همین دلیل نیز در سال های اخیر مورداستقبال زیادی قرارگرفته است.

سوالاتی از سقف کاذب

برای هرفضایی از چه سقف کاذبی استفاده کنیم؟
برای انتخاب سقف کاذب و دیوار کاذبباید عوامل بسیارزیادی را درنظرداشته باشید. برای مثال باید به سوالات زیر در این زمینه پاسخ دهید:

ایا به فضای پشت سقف دسترسی دارید یا خیر؟
فضایی که برای اجرای سقف کاذبانتخاب می شود خشک است یا مرطوب ؟
نورپردازی سقف چه اندازه ای باشد؟
برای چه منظور می خواهید از این سقف استفاده کنید؟ آیا تنها برای استفاده دکوراتیو می خواهید از آن استفاده کنید و یا این که به دنبال استفاده کاربردی آن هستید؟
با بررسی سوالات بالا و پاسخ درست به ان ها مسلما می توانید انتخاب خوبی دراین زمینه داشته باشید.

 

مواد سقف کاذب pvc

جز اصلی pvc سقف کاذبماده ای به نام پلی وینیل کلراید است که طی فرایندهای متعددی تولید می شود. پی وی سی را می‌توان در ساخت اشکال متفاوتی با ایجاد طرح های متنوع استفاده کرد. سقف کاذب پی وی سی دارای کاربردها و ویژگی های بسیارزیادی است که درادامه برخی از این ویژگی ها و قیمت دیوار کاذب را موردبررسی قرارمی دهیم:

مزایای سقف کاذب

زمان استفاده از سقف کاذب پی وی سی دیگر نیازی به رنگ آمیزی و صرف هزینه دراین مورد نخواهدبود.
سقف کاذب pvc نوعی عایق حرارتی محسوب می شود که از هدررفتن گرما جلوگیری می کند.
می توانید هنگام استفاده از سقف کاذب می توانید برای جذابتر کردن فضا از نورپردازی نیز بهره برید.
سقف کاذب pvc از نفوذ آب به داخل منزل جلوگیری می کند و عایق رطوبت محسوب می شود. به همین دلیل نیز می توانید از این نوع سقف ها برای سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده کنید. مطالبی از نقاشی ساختمان .
پانل های سقف کاذب pvc را می توانید درصورتی که نیاز به تعمیرداشته باشد، تعویض کرد. حتی می توانید برای تعویض دکوراسیون منزل جای بعضی از این پنل ها را با نمونه های دیگری عوض کنید.
سقف کاذب pvc را می توانید بنا به دکوراسیون سایرقسمت های منزل طراحی کنید.
سقف کاذب وزن زیادی ندارد و به همین دلیل نیز ساختمان باراضافی نخواهدداشت.
سقف کاذب پی وی سی عایق صوتی است که اگر می خواهید از پراکندگی صدا جلوگیری کنید می توانید از این نوع سقف ها استفاده کنید. نقاشی ساختمان مدرن


ین نوع سقف ها استحکام زیادی دارد به همین دلیل نیز طول عمر آن زیاد است.

استفاده از سقف کاذب pvc چه مزایایی دارد؟

مقاومت سقف کاذب pvc در برابر آب و رطوبت بسیارزیاد است.هر آنچه که از نقاشی ساختمان ارزان باید بدانید.
این سقف کاذب pvc می تواند در طرح ها و اشکال متفاوتی تولید و عرضه شود.
سقف کاذب پی وی سی می تواند بسیارراحت نصب شود و مراحل آن به سرعت به پایان خواهدرسید.
می توانید این سقف ها را به گونه ای نصب کنید که عایق صدا و حرارت نیز باشند. و بدین ترتیب از این ویژگی های آن نیز بهره برید.
مقاومت این نوع از سقف کاذب در برابر زنگ زدگی بسیارزیاد استدر بازسازی خانه، به همین دلیل نیز می توانید آن را در مکان های مرطوب نصب کنید و سال های متمادی از آن استفاده کنید.
روی این نوع از سقف کاذب می توانید دریچه هوا،هواکش، چراغ و یا هرچیزی که نیازدارید نصب کنید.
این سقف کاذب از بهترین متریالی است که می توانید برای تکمیل کردن تاسیسات ساختمانی و بازسازی ساختمان از استفاده کنید..
از این متریال می توان برای نصب در ساختمان، دیوار و یا کف نیز استفاده کرد.
قیمت این سقف ها نسبت به نمونه های مشابه کمتر است.
درصورت خراب شدن قسمت های از این سقف می توانید به راحتی این قسمت ها را عوض کنید.
برای نصب و اجرای کنافاین قسمت ها نیاز به زیرسازی در این باره ندارید و می توانید مستقیما این سقف ها را در مکان های موردنظر نصب کنید.
انواع سقف کاذب و کناف
سقف کاذب pvc دارای انواع مختلفی است که براساس کاربرد آن می توانید نمونه های مختلفی را خریداری کنید. این سقف ها برای ساختمان های تجاری ، مسکونی و یا اداری متفاوت خواهدبود. اهمیت این نوع سقف ها به دلیل کاهش هدررفت انرژی در آن ها است که انواع آن شامل موارد زیر است:

انواع سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی چاپی
سقف کاذب پی وی سی روکش دار
سقف کاذب با روکش های مخمل
سقف کاذب با روکش های استمپ
بنا به کاربرد انواع این سقف ها می توانید انواع مختلف آن را خریداری کنید.

قیمت سقف کاذب pvcو قیمت کناف

قابلیت این نوع سقف کاذب بسیارزیاد است به همین دلیل نیز روز به روز تقاضا برای خرید ان بیشتر می شود و به همین دلیل قیمت آن نیز بالا می رود. استفاده از این نوع سقف ها و کاغذ دیواریهم می تواند از خانه در برابر رطوبت نگه داری کند و هم می تواند سبب زیباترشدن منزل شما شود.قیمت این نوع سقف ها به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند، صرفه اقتصادی دارد و نیاز به تعمیر پیدا نخواهدکرد.
دراین مطلب همه ویژگی های سقف کاذب pvc را موردبررسی قراردادیم و شما نیز می توانید با مطالعه دقیق این مطلب می‌توانید انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید. قیمت کاغذ دیواری.

 

parastaryesina بازدید : 16 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان:از جمله خدمات ساختمانی پرکاربرد می‌توان به نقاشی ساختماناشاره کرد. برای نقاشی ساختمان مدرنباید نکات بسیارزیادی را رعایت کنید. برای مثال توجه کنید نقاشی ساختمان برای خانه‌های نوساز، نقاشی برای خانه های کلنگی، نقاشی نمای ساختمان ، نقاشی با غلتک و ... هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. قیمت هرکدام از این موارد نیز با هم متفاوت است. درادامه بیشتر درباره نقاشی ساختمان بحث خواهیم کرد اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین باره کسب کنید با ما همراه باشید.اطلاعاتی از دیوار کاذباگر میخواهید بدانید.

 

 

 

بررسی اهمیت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمانباعث زیبا به نظررسیدن ساختمان می‌شود به همین دلیل نیز اهمیت بسیارزیادی دارد. برای نقاشی ساختمان ارزانتلاش کنید که ایده‌های خلاقانه‌ای را به کاربرید.استفاده از این طرح‌های زیبا سبب می‌شودتا خریداران منزل شما نیز بیشتر شود و به صورت کلی در شکل ظاهری منزل شما تاثیربسیارزیادی دارد. اگر میخواهید قیمت دیوار کاذب  کلیک کنید.

 

بررسی نکات مهم برای نقاشی ساختمان

همان طور که قبلا اشاره کردیم، نقاشی ساختماندارای اصول و قواعد بسیارزیادی است که سبب می‌شود این کار با کیفیت بیشتری صورت گیرد و درنهایت نیز منزل شما زیباتر به نظر خواهدرسید . درادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که در نقاشی ساختمان تاثیربسزایی دارد، درادامه مطلب باما همراه باشید. pvc سقف کاذب

شناسایی و تعمیر عیوب منزل قبل از نقاشی

شاید تصور کنید همه ما قادر هستیم کارنقاشی ساختمان و اجرای سقف کاذبرا انجام دهیم و اما یک فرد حرفه ای می‌تواند این کار را با کیفیت بیشتری به پایان رساند. نقاشان حرفه‌ای همه تکنیک‌های این کار را رعایت می‌کنند و همین نیز سبب می‌شود تا کار باکیفیت بالاتری را تحویل دهند.
قبل از این که کارنقاشی ساختمانرا شروع کنید باید در ابتدا همه عیوب منزل مانند تورفتگی و یا ترک‌ها را شناسایی کنید و درجهت تعمیر آن تلاش کنید سپس اقدامات لازم را برای رنگ آمیزی و  سقف کاذبانجام دهید. این کار سبب می‌شود تا نقاشی ساختمان یک دست و زیبا به نظربرسد.

سمباده زنی

اگر قبلا بازسازی خانه  و روی دیوار را رنگ کرده‌اید، می توانید با کمک سمباده این رنگ‌ها را به صورت پوسته پوسته از روی آن بردارید. استفاده از سمباده سطح را برای رنگ‌های بعدی آماده سازی می‌کند. استفاده از اسفنج سمباده می‌تواند سطح را تمیزتر کند و درنتیجه سطح رنگ پذیری بهتری خواهدداشت.
برای این که مطمئن شوید، سطح برای کاراماده است ابتدا می‌توانید بعد از انجام مرحله اول به کمک سمباده مایع سطح را به صورت کامل صاف کنید.

گردوغبار روی دیوار را نادیده نگیرید

به هیچ عنوان روی دیوارهای گردوغبار گرفته نقاشی نکنید، این کار باعث می‌شود هم رنگ دیوار حالت نرمالی نداشته باشد وهم دیوار حالت بافت داری پیداکند. برای این کار می‌توانید دیوارها را با کمک محلول شست و شوی مشخصی تمیزکنید.بازسازی ساختمان
شکاف‌ها را پرکنید
همه شکاف‌های روی دیوار را شناسایی کنید و سپس می‌توانید با کمک بتونه این شکاف‌ها را تا حدزیادی از بین ببرید. سپس اقدامات لازم را برای نقاشی ساختمان انجام دهید. البته میزان بتونه نباید خیلی زیاد باشد که سبب ناهماهنگی قسمت‌های مختلف منزل شود، بهتراست هنگام بتونه کاری کم ترین میزان آن را استفاده کنید تا سطح هموارتر به نظربرسد.
توجه کنید بتونه تنها یک نوع رنگ رقیق نیست بلکه می‌تواند لایه سفتی را ایجادکند که سبب می‌شود تا لایه سطحی صاف تر به نظربرسد. توجه کنید در بیشتر خانه‌ها از بتونه‌های لاتکس استفاده می‌شود و اما جهت پوشانندگی بیشتر می‌توانید از بتونه الکلی استفاده کنید.هر آنچه ا زکناف میخواهید بدانید.

رنگ باکیفیت خریداری کنید

انتخاب رنگ با کیفیت جز مهم ترین مواردی است که باید برای نقاشی ساختمان مدنظرداشته باشید. استفاده از رنگ‌های براق می‌تواند در برابر نفوذ لکه‌ها مقاومت بیشتری داشته باشند و حتی می‌توانید لکه‌های ایجادشده روی آن را به راحتی تمیزکنید. البته استفاده از این رنگ‌ها معایبی را هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درخشش بیش از اندازه ان اشاره‌کرد. درخشش این رنگ‌ها سبب می‌شود تا نقاط ضعف منزل شما بیشتر دیده شود.قیمت کنافمتفاوت می باشد.
اگر به دنبال خرید رنگ ارزان قیمتی نیستید، انتخاب رنگ لاتکس می‌تواند بهترین انتخاب برای نقاضی ساختمان شما باشد. این رنگ انتخاب نقاشان حرفهای بوده است ومی توانید برای قسمت‌های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و یا اتاق خواب از آن استفاده کنید. اجرای کناف

 

انتخاب غلتک مناسب برای نقاشی

غلتک‌ها می‌توانند به اندازه رنگ کردن یک اتاق کامل رنگ را در خود نگه دارند. دقت کنید در انتخاب غلتک باید فاکتورهای زیادی را درنظربگیرید. آن دسته از غلتک هایی که پرزهای بلندتری دارند می‌توانند رنگ بیشتری را درخود جذب کنند و درنهایت نیز می‌توانند لایه رنگ بیشتری را از خود روی دیوار نگه دارند. بسته به این که چه محیطی را می خواهید نقاشی کنید و به چه میزان رنگی احتیاج دارید می توانید برای خرید غلتک اقدام کنید.کاغذ دیواریهم می تواند خان را زیبا کند.


البته خرید غلتک های سبک تر می تواند سبب راحتی شما درحین کار شود، و می توانید مدت زمان بیشتری را بدون خستگی کارکنید. بعداز خرید غلتک باید ابتدا آن را با مایع ظرفشویی به خوبی بشویید این کار سبب می شود تا الیاف اضافی غلتک از بین بروند و هنگام رنگ کردن روی دیوار باقی نمانند.
انتخاب دسته مناسب برای غلتک نیز می تواند در حین کار به شما کمک بسیارزیادی کند. برای مثال اگر غلتک‌ها با دسته بلندتری را خریداری کنید، دیگر نیازی به استفاده از نردبان نخواهیدداشت و این کارسبب می‌شود تا بتوانید کار نقاشی ساختمان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. قیمت کاغذ دیواری

انتخاب برس مناسب

اگر می‌خواهید کارنقاشی ساختمانرا با برس انجام دهید، باید برای خرید ان وقت کافی را بگذارید. اگر می‌خواهید از رنگ های روغنی استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما استفاده از برس‌هایی با موی طبیعی است واما برای استفاده همه جانبه می‌توانید برس هایی با موی مصنوعی را خریداری کنید. برای کارهای ظریف برس های نرمتر و برای کارهای بیرونی می‌توانید برس‌های ضخیم تری را انتخاب کنید.
به صورت کلی با انتخاب برس‌های کوچک تر روی کار تمرکز بیشتری خواهیدداشت و اما باید بدانید که وقت بیشتری را نیز باید برای این کار بگذارید. پس دقت کنید تا بسته محلی که می‌خواهید نقاشی کنید، برس خود را انتخاب کنید.
دراین مطلب به بررسی هرآن چه برای نقاشی ساختمان نیازدارید پرداختیم . شما می‌توانید با مطالعه آن و بررسی این نکات منزل خود را به زیبایی رنگ کنید. هنگام رنگ آمیزی باید همه آن چه بیان شد را مدنظرداشته باشید و به دقت به آن عمل کنید.

 

 

parastaryesina بازدید : 18 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن:به صورت کلی منظور از نقاشی ساختمانپوشاندن سطح‌های مختلف با کمک رنگ است که می‌تواند سبب جذاب ترشدن محیط ساختمان شود. دراین مطلب می‌خواهیم درباره نقاشی ساختمان مدرن صحبت کنیم. منظور از نقاشی ساختمان مدرننقاشی ساختمانی است که با طرح‌ها، رنگ‌ها و ابزارهای جدید صورت می‌گیرد.
رنگ‌هایی که از زمان‌های قدیم تا به امروز برای نقاشی ساختمان کاربرد داشت است در سه دسته روغنی مات، روغنی براق و رنگ پلاستیک دسته بندی می‌شوند. هریک از این رنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود هر نمونه از آن را خریداری کنید. درادامه بیش تر درباره نقاشی ساختمان مدرن بحث خواهیم کرد، اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید. قیمت کناف.

مطالبی از نقاشی ساختمان مدرن

  • بررسی انواع روش‌های نقاشی ساختمان مدرن
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک رنگ آکریلیک
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک رنگ مولتی کار
  • نقاشی ساختمان مدرن با کمک پتینه‌کاری
  • نقاشی سه بعدی ساختمان
  • نقاشی ساختمان ارزانبا کمک رنگ کنیتکس
  • هریک از این موارد را درادامه مورد بحث قرار می‌دهیم.
  • نقاشی ساختمان مدرن با استفاده از رنگ آکریلیک

رنگ‌های آکریلیک بعد از رنگ‌های پلاستیک و یا روغنی وارد بازار شده‌اند. از این رنگ‌ها می‌توانید برای  نقاشی ساختماناستفاده کنید. مقاومت بالای این رنگ و زیبایی آن سبب شده‌است که بتوانید از آن‌ها برای داخل و بیرون ساختمان استفاده‌کنید. از مهم ترین ویژگی‌های رنگ آکریلیک که سبب شده‌است امروزه استفاده زیادی از ان شود می‌توان به سریع خشک‌شدن آن اشاره‌کرد. همین ویژگی سبب می‌شود تا رنگ به سرعت خشک شود و نقاش بتواند لایه دیگر را روی آن رنگ‌آمیزی کند.کناف


از این نوع رنگ می‌توانید برای رنگ آمیزی انواع سطوح استفاده کنید. برای رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک بهترین ابزار استفاده از غلتک است. به هیچ عنوان برای رنگ‌امیزی با این رنگ استفاده از قلم مو پیشنهاد نمی‌شود زیرا هنگام رنگ‌آمیزی خطوط قلم مو روی سطح باقی می‌ماند.اجرای کناف
رنگ‌های آکریلیک خود به سه دسته براق ، مات و نیمه مات تقسیم می‌شوند. این رنگ‌ها مانند رنگ‌های روغنی قابل شست و‌شو هستند و بوی نامطبوعی ندارند به همین دلیل نیز می‌توانید با آسودگی تمام رنگ‌امیزی سطح را انجام دهید. رنگ آکریلیک بهترین پیشنهاد برای افرادی است که به دنبال نقاشی ساختمان  هستند.بازسازی ساختمان

 

نقاشی ساختمان مدرن با رنگ مولتی کالر

از بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید برای  نقاشی ساختماناز آن استفاده کنید، رنگ مولتی کالر است. این رنگ‌ها جاذب الودگی‌های محیطی نیست و به همین دلیل نیز می‌توانید برای مکان‌های پررفت و‌آمد از آن استفاده کنید . زیرا می‌تواند در مدت زمان زیادی بدون تغییر باقی بماند.کاغذ دیواری


برای استفاده از این رنگ به هیچ عنوان به حلالی نیاز ندارید و همین نیز سبب می‌شود تا هنگام استفاده از آن هیچ بویی را انتشار ندهد. اگر می‌خواهید برای نقاشی ساختمان مدرن از این رنگ‌ها استفاده کنید، ابتدا باید سطح موردنظر را به خوبی تمیزکنید و سپس با کمک دستگاه رنگ را روی آن بپاشید. توجه داشته باشید که از این رنگ می‌توانید برای رنگ آمیزی سطوح مختلفی نظیر چوب ،سیمان، بتن و ... استفاده کنید.بازسازی خانه


رنگ مولتی کالر جز رنگ‌های دکوراتیو است که در مکان‌های مختلفی نظیر فروشگاه‌ها، بوتیک و ... از آن استفاده کنید. هم چنین مولتی کالر رنگ‌های جذاب و متنوعی دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود هرکدام را انتخاب و خریداری کنید.

برخی از ویژگی‌های این رنگ را درادامه بررسی می‌کنیم:

این رنگ‌ها قابل شست و شو دارند
لایه بسیارنازکی از سطح را می‌پوشانند.
به راحتی می‌توانید آن ها را ترمیم کنید.
در برابر اشعه مضرنورخورشید مقاومت می‌کنند.
رنگ آن ها به مرور زمان عوض نمی‌شود.
به سرعت خشک می‌شود.  سقف کاذب
از هیچ حلالی استفاده نمی‌کند و به همین دلیل نیز بوی خاصی ندارد.

نقاشی ساختمان مدرنسه بعدی

نقاشی سه بعدی از جمله طرح هایی نقاشی ساختمانی  است که امروزه مورد استقبال زیادی قرارگرفته است.استفاده از این تکنیک می‌تواند محیط اطراف شما را جذاب و زیباتر کند و ظاهری متفاوت به منزل شما ببخشد. قیمت کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان مدرن با استفاده از رنگ‌های کنتیکس

از جمله رنگ‌هایی که می‌توانید برای نقاشی ساختمان از آن استفاده کنید، رنگ کنتیکس است. این رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی فضای داخل و خارج ساختمان مناسب است و می‌تواند برای سطوح مختلفی مورداستفاده قراربگیرد. این رنگ ها خود به سه دسته دیگر رنگ‌های روغنی، پلاستیک و آکریلیک تقسیم می‌شوند.اجرای سقف کاذب


این رنگ‌ها در طول سال‌های متمادی بدون تغییر خواهد ماند و هیچ تغییری در آن رخ نمی‌دهد. برای این که کار نقاشی ساختمان به خوبی صورت گیرد، باید ابتدا سطح موردنظر را به خوبی تمیزکنید.

نقاشی ساختمان مدرنبا پتینه‌کاری

از انواع روش‌های نقاشی ساختمان می‌توان به پتینه کاری اشاره کرد. با کمک این روش می‌توانید فضای بسیارجذابی را برای منزل خود ایجادکنید. البته نباید همه دیوارهای منزل خود را با کمک این روش رنگ‌آمیزی کنید بلکه ابتدا لازم است همه دیوارها را رنگ‌امیزی کنید و سپس روی یک و یا دو دیوار کار پتینه‌کاری را انجام دهید.pvc سقف کاذب


برای نقاشی مدرن با کمک این روش نیاز دارید، وسایل خاصی را داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به شابلون، کارتر، ماژیک،رنگ مناسب، پرایمر و .. اشاره کرد.
برای طراحی به کمک این روش در ابتدا باید شابلون را روی فوم موردنظر قراردهید. سپس با استفاده از کارتر شکل شابلون را روی فوم برش دهید. سپس درنهایت شابلون روی دیوار ثابت می‌شود و جای خالی را با خمیر مخصوص پرکنید. سپس باید چند ساعتی صبرکنید تا خمیر خشک شود، آن گاه می‌توانید شابلون را از روی دیوار بردارید.قیمت دیوار کاذب


اگر می‌خواهید به خمیرها فرم خاصی بدهید قبل از این که خمیر خشک شود می‌توانید با کمک قلم مو این کار را انجام دهید. سپس روی آن را پرایمر بزنید و صبرکنید تا به خوبی خشک شود. ان گاه می‌توانید با رنگ دلخواه خود این طرح ها را رنگ‌آمیزی کنید. این طرح می‌تواند جذابیت منزل شما را دوچندان کند و در سال‌های اخیر نیز مورداستقبال زیادی قرارگرفته است.
اگر شما به دنبال نقاشی ساختمان  هستید، می‌توانید با کمک روش‌هایی که دراین مقاله بررسی شد، این کار را انجام دهید و بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید. دیوار کاذب

 

 

parastaryesina بازدید : 24 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان:به مرور زمان ساختمانها فرسوده می‌شوند و همین نیز باعث می‌شود تا نیاز به بازسازی پیداکنند. بازسازی ساختمان یا بازسازی خانهراه حلی برای زیباترساختن خانه‌های قدیمی است، معمولا خانه‌های قدیمی بعداز گذشت سال‌ها دیگر آن زیبایی اولیه را ندارند این جاست که می‌توان با بازسازی ساختمان جلوه‌ای تازه به آن بخشید.درادامه این مطلب بیشتر درباره بازسازی ساختمان صحبت خواهیم کرد اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید درادامه مطلب با ما همراه باشید.

بررسی مراحل بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمانشامل مراحل بسیارزیادی است که اگر می‌خواهید دراین کار موفق باشید باید تمامی این مراحل را به خوبی پشت سربگذارید. درادامه مراحل بازسازی ساختمان را شرح خواهیم داد. دیوار کاذب

 

مشورت با شرکت‌های متخصص دراین زمینه

برای این که اطلاعات بیشتری برای بازسازی ساختمان و براورد هزینه‌های ان به دست آورید می‌توانید به شرکت‌های متخصص دراین زمینه سری بزنید. توجه کنید برای بازسازی باید اطلاعات لازم را داشته باشید زیرا بازسازی ساختمان‌های قدیمی بدون رعایت نکات ایمنی می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. پس با مشاوره شرکت‌های متخصص دراین زمینه می‌تواند این خطرات را به حداقل برسانید.  قیمت دیوار کاذب

 

تخریب ساختمان

اگر قصد بازسازی ساختمانرا دارید اولین مرحله اجرایی شما تخریب ساختمان است. تخریب ساختمان نیز اصول و قواعد خاص خود را دارد و باید براساس اصول مهندسی صورت گیرد تا احتمال بروز خطرات مالی و جانی را به حداقل برساند. منظور از تخریب، از بین بردن کلیه قسمت‌های ساختمان نیست، بلکه تخریب می‌تواند به صورت کلی و یا جزئی صورت گیرد. در بسیاری از موارد فرد می‌خواهد تنها بخشی از منزل خود را تغییر دهد، همین نیز سبب می‌شود تا تخریب تنها در برخی از قسمت‌های منزل صورت گیرد. pvc  سقف کاذب

ساخت بنای تخریب شده

بعد از تخریب ساختمان لازم است تا قسمت‌هایی از بنای تخریب شده دوباره ساخته شود. اگر برای این کار با شرکت‌های ساختمانی مشورت کرده اید، طرح‌های بازسازی این شرکت مطابق با استانداردهای تعیین شده صورت خواهدگرفت. البته باید در این بخش نیازهای مشتری نیز درنظرگرفته شود. مشتری باید نقاط ضعف منزل را برای متخصصین بازگو کند تا آن ها برا بازسازی ساختمان اقدامات لازم را انجام دهند.اجرای سقف کاذب
به صورت کلی در کار بازسازی ساختمان به جای دیوارکشی از دیوارهای پیش ساخته و دیوار کاذباستفاده می‌شود، استفاده از این دیوارها هم سرعت کار را بالاتر می‌برد و هم صرفه اقتصادی دارد. در عملیات بازسازی ساختمان باید از حداقل هزینه استفاده شود و زیرا مشتری به دنبال این نیست که به اندازه بودجه ساخت، برای بازسازی نیز هزینه کند. استفاده از دیوارهای پیش ساخته امروزه بین مردم باب شده است، هم چنین شما می‌توانید از انواع این دیوارها که عایق صدا و رطوبت هستند نیز استفاده کنید. سقف کاذب

 

 

زیباسازی ساختمان

این مرحله مخصوص نازک کاری‌های ساختمان است و اگر ساختمان نیاز به گچ کاری داشته باشد، دراین مرحله صورت می‌گیرد. توجه کنید که برای گچ کاری باید گچ مرغوبی را خریداری کنید تا به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد و نیاز به بازسازی دوباره نداشته باشد.نقاشی ساختمان


برای بازسازی ساختمانمی‌توانید از انواع سقف کاذب نیز استفاده کنید، استفاده از انواع دکورایتو این محصول می‌تواند در زیبایی ساختمان تاثیربسزایی داشته باشد.
برای تکمیل کردن دکوراسیون داخلی منزل خود نیز می‌توانید در این مرحله نورپردازی‌های جذابی انجام دهید. امروزه در نورپردازی ها از لامپ‌های هالوژن استفاده می‌شود که مصرف انرژی بسیارکمی دارند. توجه کنید اگر می‌خواهید در این مرحله از بازسازی  از نورپردازی استفاده کنید، لازم است تا هنگام سیم کشی آن‌ها دقت زیادی داشته باشید. نقاشی ساختمان مدرن

.
برای انتخاب کفپوش و دیوارپوش نیز می‌توانید از متریال متفاوتی دراین زمینه استفاده کنید. امروزه شرکت‌های بسیارزیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند که می‌توانید انواع آن را خریداری کنید. لمینت از جمله کفپوش‌های معروفی است که در بیشتر منازل به چشم می خورد.نقاشی ساختمان ارزان


آخرین مرحله ای که دراین بخش باید با دقت انجام دهید، چیدمان منزل است. اگر می‌خواهید هزینه هایی که تابه حال برای بازسازی  داشته اید، به خوبی خود را نشان دهد، باید در انتخاب آیتم‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل دقت کافی را داشته باشید.

بازسازی داخلی منزل

بازسازی خانهمی‌تواند از جهات متفاوتی موردبررسی قرارگیرد، از اساسی ترین عواملی که در بازسازی داخلی ساختمان تاثیر می گذارد میزان بودجه‌ای است که برای این کاردرنظرگرفته اید. بازسازی داخلی می‌تواند شامل تغییردکوراسیون ویا تغییر کلی فضای منزل باشد که بسته به نیاز افراد متفاوت از هم خواهدبود .کناف

 

بازسازی بخش‌های مختلف ساختمان

درادامه به بررسی اقداماتی می پردازیم که برای بازسازی هریک از قسمت‌های ساختمان باید انجام دهیم. قیمت کناف

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه جز بخش‌های اساسی هر خانه ای است به همین دلیل نیز باید برای دکوراسیون آن از ایده‌های جذابی استفاده کنید. برای بازسازی آشپزخانه ساختمان می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید: اجرای کناف
تعویض کابینت‌های آشپزخانه
تعویض سرامیک و کاشی آشپزخانه
تعویض شیرآلات
تعویض سینک ظرفشویی
تعویض درب کابینت
بازسازی حمام
در بازسازی ساختماندر بسیاری از موارد بازسازی حمام و سرویس بهداشتی به اندازه سایر قسمت‌های منزل موردتوجه قرارنمی‌گیرد. برای بازسازی این بخش‌های می‌توانید شیرآلات آن را تعویض کنید و یا می‌توانید با عوض کردن سرامیک‌های این بخش‌ جلوه‌ای خاص به آن ببخشید.
اگر ساختمان شما قدیمی است میتوانید برای بازسازی این بخش، لوله کشی‌های ساختمانی آن را نیز تعویض کنید.

بازسازی اتاق خواب

برای بازسازی اتاق خواب می‌توانید تنها به سلیقه شخصی خود تکیه کنید. کمددیواری جز اصلی هر اتاق خوابی است به همین دلیل نیزمی‌توانید برای بازسازی این بخش کمددیواری را تعویض کنید. اگر بودجه کافی برای این کار را ندارید می‌توانید تناه به عوض کردن درب کمددیواری اکتفا کنید.کاغذ دیواری

 

بازسازی نشیمن

اتاق نشمین از بخش‌های پررفت و آمد منزل است به همین دلیل نیز باید برای دکوراسیون آن نیز اهمیت ویژه‌ای قائل شد. پس اگر می‌خواهید تنها یکی از بخش‌های منزل خود را بازسازی کنید، پیشنهاد ما به شما اتاق نشیمن است. برای بازسازی این قسمت می‌توانید کفپوش ان را تعویض کنید و یا این که می‌توانید با کمک دیوارپوش‌های متنوع فضای این اتاق را جذاب تر کنید. قیمت کاغذ دیواری
اگر نمی‌خواهید بودجه زیادی را برای این کار صرف کنید می‌توانید تنها به رنگ کردن اتاق اکتفا کنید. درکنار این موارد از چیدمان درست اتاق نیز غفلت نکنید.
دراین مطلب درباره بازسازی  و مراحل بازسازی بحث کرده‌ایم، اگر به فکر بازسازی منزل خود افتاده‌اید می‌توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید و اقدامات موثری را دراین جهت داشته باشید.

 

 

parastaryesina بازدید : 19 سه شنبه 05 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت آینه پازلی

آینه پازلی یا  آینه کاری جورچین یکی از انواع آینه‌های دکوراتیو محسوب می‌شود که این آینه به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزو آینه‌های دکوراتیو محسوب می‌شود که در طراحی فضای درونی منازل بسیار پر کاربرد می باشدو در زیبا نمدن هر چه بیشتر فضا مثمر ثمر می‌باشد.

این آیینه به دلیل زیبایی‌های خیره کننده و مثال زدنی خود جلوه‌های ویژه و نور برای انواع محیط‌ها بر مقام می‌آورد و در بسیاری از محیط‌های مسکونی و حتی محیط‌های اداری به عنواهن گزینه‌ای شاخص و ایده آل برای طراحی دیوارهای این محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آینه پازلی یا آینه جورچین برای طراحی نمای درونی استفاده می‌شود و این آینه جزو آینه‌های زینتی به حساب می‌آید.

مطالبی از آینه پازلی:

  • نکاتی پیرامون آینه پازلی و تولید کننده آینه جورچین
  • تأثیر رنگ بر قیمت آینه پازلی
  • نقش اندازه آینه مصرفی در قیمت آینه پازلی
  • قیمت آینه پازلی
  • چرا باید از آینه پازلی استفاده نماییم؟
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

نکاتی پیرامون آینه پازلی

البته بایست به این نکته نیز توجه نمود که آینه‌های پازلی بیشتر در محیط‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند وبه همین علت بیشتر مشتری‌های آن را افراد خانه دار تشکیل می‌دهند و افرادی که قصد دراند با هزینه‌ای اندک منزل و محیط سکونتی خود را دچار تغییر و تحویل نمایند و به همین علت یکی از اولین پرسش‌هایی که برای این قشر از مصرف کنندگان به وجود می‌آید این است که فروش آینه جورچین چند است و به همین علت شروع به جستجو در سطح اینترنت و فضای مجازی می‌کنند تا بتوانند بهترین قیمت را در مورد قیمت انواع آینه پازلی به دست آورند و به همین علت گاهاً با صدها طرح و قیمت متفوات روبرو می‌شوند و کمی سردرگم هستند و این پرسش برای آنها پیش می‌آید که بهترین قیمت اینخ پازلی را ار کجا می‌توان پیدا کرد و با کیفیت‌ترین آینه پازلی را از کجا می‌توان خرید؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها بهتر است کمی در مورد آینه پازلی ریز شویم و نکات مهمی را در خصوص آن بررسی نماییم. پس با ما همراه باشید.

تأثیر رنگ بر قیمت آینه پازلی

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که بر قیمت نهایی آینه پازلی تاثیرگذار می‌باشد بحث رنگ در آن می‌باشد. آینه‌های پازلی معمولاً رنگ بندی‌های متنوعی دارند و این رنگ بندی‌ها در قیمت نهایی و شکل و فرم نهایی کار تأثیر فراوانی می‌گذارند. مهم‌ترین رنگ‌هایی که در ه‌های فاضلی مشاهده می‌شود عبارتند از:

  1. آینه پازلی برنزی
  2. آینه پازلی طلایی
  3. آینه پازلی نقره‌ای
  4. آینه پازلی دودی

و باید توجه نمود که همانگونه که در بالا به آن اشاره شد نوع رنگ و قیمت نهایی و تمام شده تاثیرگذار است و نصب هریک از رنگ بندی‌ها در ساختمان بنا به نظر مشتریان می‌باشد.

 

نقش اندازه آینه مصرفی در قیمت آینه پازلی

بسته به اینکه چه مقدار شیشه در طراحی نهایی آینه پازلی محیط مورد نظر شما مصرف شده باشد قیمت نهایی آیینه فاضلی ممکن است متغیر باشد مثلاً اگر مقدار اندازه‌ای که برای شما به کار رفته شده باشد بیشتر باشد قیمت نهایی نیز بیشتر است و همینطور شکل احجام نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است مثلاً بسته به اینکه شما از چه حجمی استفاده می‌کنید و اشکال مورد استفاده در کار شما به چه ترتیبی است قیمت نهایی نیز در این مورد اثر گذار می‌باشد معمولاً برخی از افراد به دنبال اشکال خیلی پیچیده و خاص می‌گردد که بریدن آنها با دستگاه سیان سی ممکن است کمی زمانبر باشد به همین دلیل این اشکال خاص و ویژه دارای قیمت بالاتری نسبت به اشکال معمولی و متداول موجود در بازار می‌باشد. البته بایستی توجه نمایید که بسته به اینکه شما خرید خود را از کدام فروشگاه انجام داده‌اید قیمت آینه پازلی شما نیز دچار تغییر می‌شود. مثلاً هنگامی که شما خرید خود را از فروشگاههایی انجام می‌دهید که در جاهای لوکس شهر قرار دارند باید منتظر یک قیمت نامعقول از سوی فروشندگان باشید چرا که بسیاری از افرادی که در این صنعت مشغول به کار می‌باشند بسته ه نوع مکان عرضه‌ی محصولات قیمت آینه پازلی مورد نظر را در آن محیط تعیین می کنندو اگر شما از یک فروشگاه مثلاً در بالای شهر خرید نمایید با توجه به این که اجچاره مغازه در آن منطقه بالا می‌باشد فروشنده مورد نظر قیمت اجاره را نیز روی اجناس خود وارد می‌کند. همینطور ممکن است فروشنده‌ی مورد نظر کالای خود را از کارخانه‌های معتبر تأمین نماید که این مساله نیز روی قیمت آینه پازلی تأثیر گذار است و قیمت تمام شده‌ی کار را برای شما افزایش می‌دهد.

قیمت آینه پازلی

همانگونه که در بخش پیشین به ان اشاره شد از انجایی که معمولاً آینه‌ای جورچیت یا آینه‌های پازلی در اشکال و رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون وجود دارند عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا قیمت آینه  را برای شما تعیین نمایند که این پارامترها گاه سبب افزایش و تفوات های قیمتی فراوانی می‌شود.

در صروتی که طرح منورد نظر شما یک طرح خاص باشد که در بخرید موجود نباشد شما مجبور هستید که آنرا برای کارشناسان وطراحان حرفه‌ای مورد نظر موجود در فروشگاههای فروش آینه ارائه نماییدو آن‌ها قیمت نهایی و تمام شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

چرا باید از آینه پازلی استفاده نماییم؟

امروزه بر کسی پوشیده نیست که توجه بیش از پیش به زیبایی و زیباتر شدن محیط مسکونی جزو بدیهیات هر محلی محسوبی شود و افراد با توجه به حس زیبایی پسندی خود به دنبال خلق این زیبایی‌ها در محیط مسکمونی خود می باشندو به نوعی انسان زیباست و زیبایی رادوست دارد.

وقتی فرد از آینه‌های پازلی در منزلو محل سکونت خود استفاده می‌کند این فرصت را برای خود فراهم می‌آورد تا به نوعی سلیقه‌ی محیطی خود را به چالش بکشد و با توجه به موج مدرن شدن و لوکس شدن منازل مسکونی افراد بر حسب نقطه نظرات خود اقدام به روزآوری سبک منزل مسکونی خود می‌کنند. البته ناگفته نماند که چشم و هم چشمی که امروزه در میان افراد مختلف و بلاخص بانوان عزیز رواج یافته است حتی به عناصر جزئی نظیر آینه پازلی نیز سرایت نموده است و همه‌ی افراد به نوعی علاقه مند هستند تا یک محیط پویا برای سکونت خود و خانواده خود را فراهم نمایند.

جمع بندی و نتیجه گیری

دانستن اینکه قیمت کالایی که قصد خرید انرا دارید یکی از بدیهیاتی می‌باشد که باید به آن توجه نمایید. آینهی پازلی نیز از این قاعده‌ی کلی مستثنا نمی باشدو همانگونه که اشاره نمودیم پارامترهای گوناگونی در قیمت گذاری نهایی آینه پازلی اثر گذار می باشدو شما با دانستن این قواعد در حیطه قیمت آینه  مشکلی نخواهید داشت.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

parastaryesina بازدید : 10 سه شنبه 05 آذر 1398 نظرات (0)

آینه کاری جورچین

در خصوص پیشینه آینه اختلافات فراوانی وجود دارد و نظرات گوناگونی در این حیطه مطرح می‌شوند برخی معتقدند که آینه جورچین ریشه در تاریخ ایران باستان و در زمان ساسانیان دارد.

از دیر باز آب و آینه در فرهنگ اهورایی ایران زمین جایگاهی ویژه داشتند. به همین دلیل است که این دو نماد روشنایی و نماد پاکی اهورایی در فرهنگ اصیل ایرانی می‌باشد و بر سر سفره هفت سین در آغازین روزهای عید نوروز از این دوم به عنوان عناصر کلیدی استفاده می‌شود و جالب است که بدانید سبک آینه کاری جورچینبرای نخستین بار توسط هنرمندان کشورمان ابداع شد و خوشبختانه این سنت گرانبها امروزه به عنوان یک سنت زیبا و کهن در منازل اکثریت قریب به اتفاق ایرانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه چی در مورد آینه کاری جورچین:

  • آینه جورچین چیست؟
  • مزایای آینه کاری جورچین
  • تنوع رنگ‌های آینه کاری جورچین
  • آینه کاری جورچین در چه مکانهایی انجام می‌شود؟
  • انواع آینه جورچین
  • نکاتی که پیش از نصب آینه جورچین بایستی حتماً به آنها توجه شود
  • طریقه اجرا و پیاده سازی آینه جورچین
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

آینه جورچین چیست؟

فروش آینه جورچین  مدتی است که در بازار دکوراسیون نقش جدیدی را ایفا می‌کند و سبک آیینه‌کاری جورچین به نوعی جای خود را در معماری منازل باز کرده است این آینه‌ها در صورت‌ها و اشکال گوناگون در بازار وجود دارند که بیشتر بر پایه اشکال هندسی شکل گرفته‌اند و می‌توان این آینه‌ها را در اشکال هندسی گوناگون و متنوع سفارش داد و اقدام به اجرا و پیاده سازی بر روی دیوارهای منازل نمود تا هم ظاهری زیبا و مدرن در منازل به وجود آید و هم سبب تنوع محیطی در فضای درون خانه شود و هم احساس لوکس بودن و مدرن بودن را با خود به همراه داشته باشد باشد این آینه‌ها با بهره گیری از به روزترین دستگاه‌های سیان سی مدرن و ابزار تراش ساخته و پرداخته و آماده می‌شوند و این نوع آینه‌ها را می‌توان در هر شکلی که مدنظر بود طراحی و آماده نمود و همینطور می‌توان در هر طرح و اندازه‌ای که دیوار مد نظر ما قرار داشت آن را پیاده سازی نمود و هیچ محدودیتی در پیاده سازی آن از حیث ابعاد و اندازه وجود ندارد.

مزایای آینه کاری جورچین

تولید کننده آینه جورچینو آینه کاری جورچین می‌تواند مزایای متعددی را با خود برای فضایی که قرار است این آینه در آن اجرا شود به همراه دارد. این آینه به شخص کمک می‌کند که خود را بهتر ببیند و یکی از دلایل اصلی استفاده از این آیین‌ها نیز بهتر دیده شدن می‌باشد و همچنین نقاط قوت و ضعف چهره خود را به درستی بشناسد نقاط ضعف چهره خود را بکاهد و بر نقاط قوت خود بیافزاید. همچنین این آینه به شناخت هر چه بیشتر شخص از خودش کمک می‌کند چرا که توصیه می‌شود افزاد هر زوه جلوی آینه جورچین یا آینه پازلی با خود صحبت کنند تا هم توان شناختی آنها تقویت شود و هم سبب اعتماد به نفس در او گردد و این امر می‌تواند از فرد مورد یک فرد متفاوت را به وجود بیاورد. نصب آینه پازلی و آینه کاری جورچین در هر مکانی که مد نظر شما باشد می‌تواند زیبایی را برای آن مکان به ارمغان بیاورد.

 

تنوع رنگ‌های آینه کاری جورچین

آینه کاری جورچین به دلیل اینکه در مکانهای مختلف نصب می‌شود و برای اقشار گوناگون با سلایق گوناگون ارائه می‌شود در رنگهای مختلف به بازار عرضه می‌شود و جایگزینی مناسب برای انواع کاغذهای دیواری محسوب می‌شود. لوکس بودن خصیصه اصلی آینه کاری جورچین و آینه‌های پازلی محسوب می‌شود و این ویژگی منحصر به فرد سبب می‌شود که هم زیبایی و هم بزرگ بودن فضا و باز شدن فضا را با خود به همراه داشته باشد.

این آینه‌ها در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشند

  1. سفید
  2. برنز
  3. مسی
  4. طلایی
  5. بنفش
  6. دودی
  7. مشکی

 

آینه کاری جورچین در چه مکانهایی انجام می‌شود؟

از آینه پازلی در مکان هیی گوناگونی استفاده می‌شود و از مکانهایی که این آینه بیشترین پیاده سازی در آن انجام می‌شود می‌توان به مکان‌های زیر اشاره نمود:

منازل

فروشآینه کاری جورچین

در خصوص پیشینه آینه اختلافات فراوانی وجود دارد و نظرات گوناگونی در این حیطه مطرح می‌شوند برخی معتقدند که آینه جورچین ریشه در تاریخ ایران باستان و در زمان ساسانیان دارد.

از دیر باز آب و آینه در فرهنگ اهورایی ایران زمین جایگاهی ویژه داشتند. به همین دلیل است که این دو نماد روشنایی و نماد پاکی اهورایی در فرهنگ اصیل ایرانی می‌باشد و بر سر سفره هفت سین در آغازین روزهای عید نوروز از این دوم به عنوان عناصر کلیدی استفاده می‌شود و جالب است که بدانید سبک آینه کاری جورچینبرای نخستین بار توسط هنرمندان کشورمان ابداع شد و خوشبختانه این سنت گرانبها امروزه به عنوان یک سنت زیبا و کهن در منازل اکثریت قریب به اتفاق ایرانی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه چی در مورد آینه کاری جورچین:

  • آینه جورچین چیست؟
  • مزایای آینه کاری جورچین
  • تنوع رنگ‌های آینه کاری جورچین
  • آینه کاری جورچین در چه مکانهایی انجام می‌شود؟
  • انواع آینه جورچین
  • نکاتی که پیش از نصب آینه جورچین بایستی حتماً به آنها توجه شود
  • طریقه اجرا و پیاده سازی آینه جورچین
  • جمع بندی و نتیجه گیری

 

آینه جورچین چیست؟

فروش آینه جورچین  مدتی است که در بازار دکوراسیون نقش جدیدی را ایفا می‌کند و سبک آیینه‌کاری جورچین به نوعی جای خود را در معماری منازل باز کرده است این آینه‌ها در صورت‌ها و اشکال گوناگون در بازار وجود دارند که بیشتر بر پایه اشکال هندسی شکل گرفته‌اند و می‌توان این آینه‌ها را در اشکال هندسی گوناگون و متنوع سفارش داد و اقدام به اجرا و پیاده سازی بر روی دیوارهای منازل نمود تا هم ظاهری زیبا و مدرن در منازل به وجود آید و هم سبب تنوع محیطی در فضای درون خانه شود و هم احساس لوکس بودن و مدرن بودن را با خود به همراه داشته باشد باشد این آینه‌ها با بهره گیری از به روزترین دستگاه‌های سیان سی مدرن و ابزار تراش ساخته و پرداخته و آماده می‌شوند و این نوع آینه‌ها را می‌توان در هر شکلی که مدنظر بود طراحی و آماده نمود و همینطور می‌توان در هر طرح و اندازه‌ای که دیوار مد نظر ما قرار داشت آن را پیاده سازی نمود و هیچ محدودیتی در پیاده سازی آن از حیث ابعاد و اندازه وجود ندارد.

مزایای آینه کاری جورچین

تولید کننده آینه جورچینو آینه کاری جورچین می‌تواند مزایای متعددی را با خود برای فضایی که قرار است این آینه در آن اجرا شود به همراه دارد. این آینه به شخص کمک می‌کند که خود را بهتر ببیند و یکی از دلایل اصلی استفاده از این آیین‌ها نیز بهتر دیده شدن می‌باشد و همچنین نقاط قوت و ضعف چهره خود را به درستی بشناسد نقاط ضعف چهره خود را بکاهد و بر نقاط قوت خود بیافزاید. همچنین این آینه به شناخت هر چه بیشتر شخص از خودش کمک می‌کند چرا که توصیه می‌شود افزاد هر زوه جلوی آینه جورچین یا آینه پازلی با خود صحبت کنند تا هم توان شناختی آنها تقویت شود و هم سبب اعتماد به نفس در او گردد و این امر می‌تواند از فرد مورد یک فرد متفاوت را به وجود بیاورد. نصب آینه پازلی و آینه کاری جورچین در هر مکانی که مد نظر شما باشد می‌تواند زیبایی را برای آن مکان به ارمغان بیاورد.

 

تنوع رنگ‌های آینه کاری جورچین

آینه کاری جورچین به دلیل اینکه در مکانهای مختلف نصب می‌شود و برای اقشار گوناگون با سلایق گوناگون ارائه می‌شود در رنگهای مختلف به بازار عرضه می‌شود و جایگزینی مناسب برای انواع کاغذهای دیواری محسوب می‌شود. لوکس بودن خصیصه اصلی آینه کاری جورچین و آینه‌های پازلی محسوب می‌شود و این ویژگی منحصر به فرد سبب می‌شود که هم زیبایی و هم بزرگ بودن فضا و باز شدن فضا را با خود به همراه داشته باشد.

این آینه‌ها در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشند

  1. سفید
  2. برنز
  3. مسی
  4. طلایی
  5. بنفش
  6. دودی
  7. مشکی

 

آینه کاری جورچین در چه مکانهایی انجام می‌شود؟

از آینه پازلی در مکان هیی گوناگونی استفاده می‌شود و از مکانهایی که این آینه بیشترین پیاده سازی در آن انجام می‌شود می‌توان به مکان‌های زیر اشاره نمود:

منازل گاه‌ها

دفاتر اداری

انواع آینه جورچین

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد آینه پازلی تولید کننده آینه جورچین بسته به نیاز مشتری در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگونی و با اشکال مختلفی به بازار عرضه می‌شود و مشتری می‌تواند بر اساس نیاز خود و بر اساس فضایی که قرار است آینه را در آن پیاده سازی نماید اقدام به خرید و سفارش آینه مورد نظر خود نماید و همینطور در صورتی که آیینه مورد نظر او در بازار آینه موجود نباشد می‌تواند اقدام به سفارش آینه مورد نظر خود از مراکز برش آینه شود و این مراکز سفارش مشتری را با توجه به خطای مختلفی که وجود دارد اجرا و پیاده سازی می‌کنند و با دستگاه‌های مختلف برش داده و پرداخت می‌کنند و مشتری به راحتی می‌تواند سفارش مورد نظر خود را دریافت نماید و در محل مورد نظر اجرا کند.

آینه‌های پازلی لوزی

آینه‌های پازلی خشتی

آینه‌های پازلی مستطیل

آینه‌های پازلی حصیری

آینه‌های پازلی مربع

آینه‌های پازلی آکاردئونی

آینه‌های پازلی لوزی

آینه‌های پازلی نامنظم

آینه‌های پازلی نیزه‌ای

آینه‌های پازلی آجری

نکاتی که پیش از نصب آینه جورچین بایستی حتماً به آنها توجه شود

سعی کنید زیر کار حتماً صاف و مسطح باشد

زیر کار حتماً باید فاقد هرگونه آلودگی باشد

زیر کاری که قرار است آن روی آن پیاده سازی شود حتماً بایستی تراز باشد

معمولاًاً زیر کاری آینه را با بهره گیری از مصالح موجود همچنین با استفاده از کناف یا سنگ و سرامیک اجرا می‌کند که سطحی زیباتر در خروجی نهایی برای آنها به ارمغان بیاورد.

طریقه اجرا و پیاده سازی آینه جورچین

قبل از اینکه اقدام به اجرا و پیاده سازی آینه جورچین نمایید باید توجه کنید که این آینه‌ها باید در وضعیتی مناسب و استاندارد برش و تراش داده شده باشند این مسئله از آنجایی که اهمیت می‌باشد که اگر آینه‌ها به شیوه نامناسبی برش خورده باشند و در امتداد هم برش نخورده باشند فرآیند نصب بسیار طولانی و زمان‌بر خواهد بود و همچنین نتیجه مطلوبی در پایان کار به ارمغان نخواهد آورد و زیبایی مورد نظر مشتری اجرا نمی‌شود پس حتماً توجه نمایید که آینه‌ها باید روی دیوار قرار گیرند و برش مطلوبی نیاز دارند.

مرحله پس از برش مرحله‌ای است که بایست آینه پازلی روی دیوار پیاده سازی شود و در این مرح له معمولاً با استفاده از انواع چسب‌ها نظیر چسب آکواریوم اقدام به پیاده سازی و  آینه کاری جورچین روی دیوارها می‌شود.

 

توجه نمایید که نصب حتماً بایست از یک گوشه دیوار آغاز شود و در پشت هر قطع آینه پازلی بایستی چهار نقطه چسب ریخته شود که این البته به اندازه آینه شما و بزرگی و کوچکی آن بستگی دارد. همچنین نصیب شدن آینه‌ها کنار یکدیگر روی دیوار توجه کنید و باید هیچ درزی در بین قطعات وجود نداشته باشد.

 جمع بندی و نتیجه گیری

جمع بندی و نتیجه گیری در این مقاله پیرامون آینه جورچین و آینه کاری جورچین با یکدیگر گفتگو کردیم انواع آینه‌ها انواع رنگهای آیین‌ها نوع پیاده سازی و مزایای استفاده از آن را با یکدیگر بررسی نمودیم و باید توجه نمایید که اجرای آینه جورچین نیازمند دقت و حوصله فراوان می‌باشد و با توجه به حساسیت این نوع آینه باید توجه نمود که گوشه‌ها و اضلاع آن در اثر ضربه هرچند ضعیف ممکن است لب پر شوند پس برای اجرای آینه سعی کنید دقت لازم را به عمل آورید.

 

 

parastaryesina بازدید : 19 سه شنبه 05 آذر 1398 نظرات (0)

آینه پازلی

از ابتدای دهه ۱۹۷۰ میلادی صنعت آینه دچار تغییر و تحولات فراوانی گردید و آینه‌ها کاربردهای فراوانی را پیدا کردند. مردم پس از این زمان به کمک آینه‌ها توانستند چهره حقیقی و واقعی خود را در آینه‌ها تماشا کنند. در این هنگام بود که آینه کاری جورچیندارای شهرت فراوان شد و روز به روز کاربردهای بیشتری از آن در صنایع مختلف مشاهده شد تا جایی که امروزه به عنوان یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون منازل و ادارات مختلف ایفای نقش می‌کند و تا جایی که به نوعی امروز حتی در معماری خانه‌ها و منازل نیز ز نقش آن مشهود است. در این مقاله قصد داریم پیرامون یکی از انواع آیینه‌ها به نام آیینه پازلی یا جورچین , تولید کننده آینه جورچین اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم تا بهتر و سریعتر بتوانید اقدام به خرید و تجهیز دکوراسیون محل کار یا منزل خودتان نمایید.

هر آنچه در مورد آینه پازلی در پیش داریم:

  • آیینه پازلی یا آیینه جورچین چیست؟ 
  • انواع آیینه پازلی 
  • روش اجرای آینه پازلی 
  • جمع بندی و نتیجه گیری 

 

آیینه پازلی یا آیینه جورچین چیت؟

همانگونه که از اسم این نوع آینه برمی‌آید آینه فاضلی   آینه کاری جورچینچند صباحی است که وارد عرصه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری منازل شده است و جای خود را در دکوراسیون به طرز شگفت انگیزی باز کرده است این آینه‌ها به صورت و شکل‌های گوناگون با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی های موجود ساخت آینه تهیه می‌شود و سپس برش می‌خورند و با بهره گیری از دستگاه‌ها و ابزارهای تراش پرداخته می‌شوند این نوع آینه‌ها در اشکال مختلف مربع مستطیل لوزی و سایر اشکال چند وجهی و یا ترکیبی از دو یا سه نوع اشکال هندسی به وجود می‌آید و علت آن نیز این می‌باشد که دارای طراحی زیبا و فاخر و اثرگذار در دکوراسیون و طراحی معماری منازل باشد.

آینه جورچین را‌میتوان با توجه به ابعاد و اندازه‌های دیوار و نوع دکوراسیون در اشکال مختلف برش زد و مورد استفاده قرار داد.

 معمولاً معماران و طراحان داخلی دکوراسیون منازل باور دارند که آینه‌های پازلی یا آینه‌های جورچین جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری محسوب می‌شود چرا که هم زمان پیاده‌سازی اندکی را برای آن در نظر می‌گیرد و همین که هر گونه طرحی را که مد نظر داشته باشند می‌توانند توسط آن بر روی دیوارهای منزل پیاده سازی نمایند و از این آینه‌ها همچنین به عنوان آینه‌های دکوراتیو نیز نام برده می‌شود و یکی از مزیت‌های جالب آینه‌های دکوراتیو یا پازلی مدرن بودن آنها محسوب می‌شود و این بدان معناست که لوکس بودن اینگونه از آینه‌ها سبب می‌شود که قابلیت پیاده سازی در هر مکان و منزلی دشته باشد و سبب زیبایی و انعطاف پذیری فضایی که در آن آیینه پیاده‌سازی می‌شود را داشته باشد.

معمولاً همانگونه که اشاره شد   آینه کاری جورچینیا آینه پازلی یک آینه انعطاف پذیر می‌باشد و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود نکته جالب این است که این آینه در رنگهای سفید برنزی مسی طلایی بنفش و دودی یا همون سیاه رنگ به بازار عرضه می‌شود و موارد استفاده از این نوع آینه‌ها در طراحی دکوراسیون منازل فروشگاه‌ها و دفاتر کاری به عنوان یک نوع دیوار پوش و طرح جالب در فضای درونی می‌باشد.

انواع آیینه پازلی

همانگونه که اشاره شد با توجه به نوع و ساختار و کارکرد آینه‌های جورچین این آینه‌ها در طرح‌ها و اشکال مختلف در بازار وجود دارد و گونه‌های مختلفی نیز از این نوع آینه‌ها در بازار دکوراسیون موجود می‌باشد که این آینه‌ها با بهره گیری از دستگاه‌های سیان سی با هر ابعاد و اندازه که مورد نظر مشتری باشد تولید می‌شود و به درخواست مشتری برش داده می‌شود که می‌توان این آینه‌ها را در طرح‌های مختلف مورد آزمون قرار داد و در فضای مورد نظر اجرا و پیاده سازی نمود که این یکی از مزایای منحصر به فرد آینه‌های پازلی در طراحی دکوراسیون منازل و محل کار محسوب می‌شود.

گونه‌های مختلفی از آیینه‌های جورچین در بازار موجود می‌باشند که معروف‌ترین آن‌ها عبارت است از:

1-آینه‌های جورچین لوزی

2-آینه‌های جورچین مستطیل

3- آینه جورچین مربع

4- آینه جورچین نکین (لوزی)

5- آینه جورچین نیزه‌ای

6-آینه‌ جورچین خشتی

7- آینه‌های جورچین حصیری

8- آینه‌های جورچین آکاردئونی

9- آینه‌های جورچین نامنظم

10- آینه‌های جورچین آجری

روش اجرای آینه پازلی

اجرای هر بخش از دکوراسیون نیازمند اجرای شرایط محیطی ویژه آن بخش می‌باشد که با فراهم کردن شرایط موجود می‌توان در طرح نهایی منتظر یک اتفاق ویژه و خوشایند بود اما در صورتی که پیاده سازی قسمت‌های مختلف پیش از اجرای دکوراسیون مورد نظر به درستی صورت نگیرد تره مطلوبی و خروجی مناسبی در پی نخواهد داشت.

نکات اساسی و مهمی که پیش از اجرای آینه پازلی مد نظر می‌باشد عبارتند از:

  1. سعی کنید زیر دکور که قرار است آینده در آن مکان پیاده‌سازی شود کاملاً صاف یکدست تمیز مسطح و بدون هرگونه انحنا باشد.
  2. سعی کنید زیر کار را کاملاً تراز نگه دارید و به گونه‌ای که هنگامی که آیینه روی سطح پیاده سازی شد ایجادناهماهنگی در قسمت‌های مختلف آن به وجود نیاید.
  3. یکی از نکات مهم در پیاده سازی آینه‌های جورچین ای می‌باشد که حتماً می‌بایست از قرنیز چوبی یا پی وی سی برای پا خوردن بودن آینه پازلی استفاده نمایید.
  4. ضمناً فراموش نکنید که برای زیر کاری آینه جورچین یا پازلی می‌توان از ابزارهای گوناگونی مانند کناف گچ کاشی یا حتی سنگ و سرامیک استفاده نمود.

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که در بالا به طور مفصل اشاره شد آینه پازلی یا آینه جورچین یکی از طرح‌ها و ایده‌های جدید برای پیاده سازی دکوراسیون و هر چه زیباتر کردن فضای درون منازل می‌باشد همچنین به این مطلب اشاره شد که آینه پازلی چیست چه کاربردهایی دارد و انواع گوناگون آینه پازلی در بازار چه نوع می‌باشند و برای پیاده سازی این نوع آینه و برای هرچه زیباتر جلوه دادن در دکوراسیون منازل بایست از چه راهکارهایی است. و همانگونه که در بالا اشاره شد آیینه پازلی در نام‌های دیگر نیز در بازار وجود دارد که همان آینه پازلی می‌باشد که با نام‌های آینه جورچین یا آینه دکوراتیو شناخته می‌شوند و در صورتی که قصد خرید و فروش آینه جورچین  را دارید و با نامهای مختلف مواجه شدید باید بدانید که همان آینه پازلی می‌باشد و توجه کنید که مراکز فروش گوناگونی اقدام به ارائه این نوع آینه در بازار می‌نمایند و سعی کنید که از مراکز معتبر اقدام به خرید آیینه پازلی نمایید.

 

 

parastaryesina بازدید : 29 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

قیمت آینه جورچین

با توجه به نیازهای افراد مختلف برای زیباتر نشان دادن محط مسکونی یا اداری خود روز به روز گزینه‌های بیشتری پیش روی افرا قرار می‌گیرد که اقدام به زیباتر نمدن مکحیط های خود نمایند که در این رهگذر استفاده از آینه‌های نیز چند سالی است به شکل گسترده‌ای رواج پیدا کرده است که این رواج استفاده از آینه کاری جورچینسبب شده است روز به روز طرح‌ها و ایده‌های جدیدی در راستای اجرای فرایندهای زیباکننده محیط به عرصه‌ی ظهور برسند. یکی از فرم های جدید از آینه‌های که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه برای طراحی دکوراسیون منازل قرار گرفته است استفاده از آینه‌های جورچین یا پازلی در طراحی دکوراسیون منازل می‌باشند.

این آینه‌ها به دلیل شکل‌ها و رنگ‌های ایده آل و منحصربه فرد خود که قادرند هر فردی را با هر سلیقه‌ای حتی مشتریان و تولید کننده آینه جورچینسخت پسند را قانع نماید و به همین علت امروزه بسیار مورد توجه افراد برای زیباتر جلوه دادن محیط‌های مسکونی و اداری خود نیز می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم به مقوله‌ی قیمت آینه جورچین یا پازلی بپردازیم و باید توجه نماییم که قیمت تمام شده این نوع آینه‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارند که در اینجا قصد داریم این عوامل را بررسی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید بدانید چه پارامترها و فاکتورهایی در قیمت گذاری آینه پازلی و قیمت آینه جورچین تأثیر گذاردن با ما همراه باشید تا این عوامل را با یکدیگر بررسی نماییم.

 

نقش قیمت آینه جورچین بر اساس مکانی که می‌خواهید از ان استفاده نمایید.

این که قرار است کجا آینه پازلی مورد نظر خود را پیاده سازی نمایید بر قیمت نهاییان اثر گذار می‌باشد. حتماً می‌پرسید چطور؟ پاسخ بسیار ساده است شما وقتی قصد دارید که محیط خود را مزین به آینه‌ی جورچین نمایید بسته به محیطی که قرار است آینه‌ی پازلی را برایان اجرا نمایید اقدام به خرید آینه مورد نظر خود می‌نمایید.

فرض کنید می‌خواهید آینه جورچین را برای محیط اداری خود یا مغازه خود اجرا نمایید و به همین دلیل بایست به دنبال اقلامی با قیمت بالاتر و. کیفیت گرانتر بگردید چرا که معمولاً این محیط‌ها به دلیل آنکه افراد و ارباب رجوع‌های فراوانی به آن وارد می‌شوند بایست به گونه‌ای تعبیه و طراحی شود که محیط جذاب دوستانه و همه پسندی باشد و شما گزینه‌های کنتری را برای اجرای آینه جورچین در این فضاها در اختیار دارید. اما ارگ بخواهید که آینه جورچین را در منزل خود پیاده سازی نمایید به دلیل اینکه افراد اندکی معمولاً به این فضا می آنید و افرادی نیز که به این فضا وارد می‌شوند در دایره‌ی دوستانو اشنایان شما قرار دارند صرف زیبایی و سلیقه‌ی شما در خریدان کفایت می کندو شما گزنه‌های بیشتری نیز در این خرید برای محیط و منزل مسکونی خود در پیش دارید.

نقش رنگ و طرح هندسی در قیمت آینه جورچین

رنگ یکی از عناصر بصری می‌باشد که در قیمت گذاری آینه جورچین تاثری گذار می‌باشد. شما هنگامی که قصد خرید آینه جورچین را دارید بایست به رنگ‌های ایده آل مورد نر خود و متناسب با محیط خود تو جه شایانی ا بنمایید چرا که در صورت عدم آشنایی با فنون رنگ محیط شما حالتی زننده پیدا می‌کند و در صورت عدم توجه به علاقه مندی های خود از این که آینه‌ای متفاوت با سلیقه‌ی خود را در محل زندگی‌تان نصب کرده‌اید احساس پشیمانی خواهید نمود و خیلی زود از ان دلزده می‌شود.

طرح هندسی نیز همانند رنگ جزو مموارد تأثیر گذار در فروش آینه جورچین محسوب می‌شود. معمولاً آینه‌ی جورچین با توجه به اشکال گوناگون آن معنا می‌یابد. طرح‌های گوناگونی از آینه جورچین در بازار موجود می‌باشد. طرح‌های هندسی نظیر مربعی, دایره, لوزی و هر نوع طرحی که مشتری مدنظر داشته باشد. فراموش نکنید که اگر طرح یا رنگی که مورد نظر شما بود در فروشگاهای ارائه خدمات آینه جورچین موجود نبود نگران نباشید چجرا که امروزه با توجه به تکنولوزی های در حال رشد شما می‌توانید طرح و رنگ پیشنهادی و مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید و مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات فروش آینه آن طرح را برای شما آماده نمایند. اما فراموش نکنید که سفارش مورد نظر شما به دلیل اختصاصی بودن در قیمت آینه جورچین و در هزینه نهایی کار برای شما تأثیر گذار است و هزینه‌ی نهایی کار را برای شما بیشتر می‌نماید.

 

انواع آینه‌های جورچین موجود در بازار

انواع مختلفی از آینه‌های پازلی یا جورچین تارش خوردن در بازار موجود می‌باشند که شما می‌توانید به صورت اماده انها را خریداری نمایید. از انواع آینه‌های موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. آینه جورچین لوزی
  2. آینه جورچین نگینی
  3. آینه جورچین نیزه‌ای
  4. آینه جورچین خشتی
  5. آینه جورچین مربعی
  6. آینه جورچین حصیری
  7. آینه جورچین اکاردیونی
  8. آینه جورچین نامنظم
  9. آینه جورچین مینی
  10. آینه جورچین آجری

 

دستگاه‌های گوناگون برای تراش انواع آینه جورچین

همانگونه که اشاره شد اگر آینه مورد نظر شما در بازار موجود نبود وشما نیاز داشتید که آن را سفارش دهید بایست به این نکات توجه نمایید که قیمت آینه جورچین به دستگاههای پرداخت آینه‌ها نیز مرتبط می‌باشد که البته این امر از حیطه‌ی عمل شما خارج می‌باشد و بستگی به مجموعه‌ای دارد که از این دستگاه‌ها در حال استفاده می‌باشند.

دستگاه‌های مختلفی که جهت تراش آینه جورچین یا پازلی استفاده می‌گردند که از باکیفیت‌ترین انها می‌توان به تراش‌های ایتالیایی از جمله اینترمک مکوتک بونه ایتالیا نام برد.

  1. INTERMAC GLASS MACHIN/
  2. MACOTEC GLASS MACHIN/
  3. BOUNE GLASS MACHIN
  4. MIRROR BEVELING MACHIN

 

اندازه‌ی تراش روی آینه جورچین

تراش روی آینه جورچین معمولاً از 4 تا 6 میل انجام پذیر می‌باشد و تنوع آینه‌ها بسته به نوع و مدل آن‌ها عبارتند از

  1. آینه سفید (whith mirror)
  2. آینه کریستال (crystal mirror)
  3. آینه پینک (pink mirror)
  4. آینه دودی یا ذغالی (black mirror)
  5. آینه برنز
  6. آینه مسی (cupper mirror)
  7. آینه طلایی (gold mirror)
  8. آینه آبی (blue mirror)
  9. آینه پتینه یا ونیزی یا آنتیک (antiqe mirror)

 

جمع بندی و نتیجه گیری

فرقی نمی‌کند که قصد خرید آینه جورچین را برای منزل یا محل کار خود داشته باشید, آنچه که دارای اهمیت می‌باشد این است که شما هم به دنبال قیمت آینه جورچین می‌باشید تا بدانید هزینه‌ی تمام شده و قیمت آینه جورچین برای شما چقدر می افتد تا بر مبنای نیازها و توان هزینه کرد خود اقدام به خرید آینه‌ی مورد خود نمایید.

در این مقاله ما فاکتورهای مختلفی را پیرامون قیمت گذاری آینه‌های پازلی با هم بررسی نموده‌ایم و امیدواریم شما پاسخ پرسش‌های خود را در مورد آینه‌های پازلی دریافت کرده باشی.

 

 

parastaryesina بازدید : 21 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

خرید و فروش لوله داربست

لوله داربستیکی از محصولاتی می‌باشد که نحوه اتصال و کیفیت آن بسیار دارای اهمیت می‌باشد. این محصول در دسته لوله درز دار قرار گرفته شده است که از یک ورقه لوله نورد به اندازه‌ی ۶ متر (ورقه سیاه) تشکیل شده‌است. لوله داربستبه طور گسترده در ساخت استفاده می‌شود و اغلب از َان به عنوان یک داربست استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که لولهداربست در صنعت به عنوان لوله 5 نیز شناخته می‌شود.خرید و فروش اسکافلد

 

لوله داربست چیست؟1

نکاتی که بایست در هنگام اجرای داربست به آنها توجه شود.2

لوله داربست چیست؟2

ویژگی‌های داربست چیست؟2

چه نوع لوله‌های داربستی وجود دارند؟2

خرید و فروش لوله داربست در چه مکانهایی انجام می‌شود؟3

جمع بندی و نتیجه گیری3

لوله داربست چیست؟

 لوله داربستساخت, شامل سازه‌های فولادی است که برای دستیابی به نقاط سخت ساخت‌وساز در طول ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. لوله داربستشامل ۱ تا ۲ متر لوله فلزی است. این لوله‌ها که به عنوان لوله‌های داربست شناخته می‌شوند، در دو نوع نورد و برای شرایط وزن مختلف ارائه می‌شوند. اندازه استاندارد این محصول به قطر خارجی ۱.۵ mm و ضخامت دیوار ۱.۲ میلی متر و طول ۲ متر است. خرید و فروش اسکافلد

این لوله‌ها با به ست‌های مخصوص به هم متصل شده‌اند. لوله داربستدر واقع لوله صنعتی است. این لوله‌ها هیچ مایعی را حمل نمی‌کنند به همین دلیل در معرض تست‌های آب و گاز قرار نمی‌گیرند. این لوله‌ها تنها برای مصارف صنعتی استفاده می‌شوند و در بسیاری از صنایع و ساختارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. رایج‌ترین نوع لوله‌های داربست 11.2 اینچ یا همان امتیاز 5 است، و همانطور که در بالا ذکر شد، این لوله در صنعت به عنوان لوله 5 نیز شناخته می‌شود. همچنین ضخامت استفاده‌شده برای لوله در این صنعت ۲ میلی متر و ضخامت ۲ میلیمتر می‌باشد. لوله داربستهم لوله صنعتی می‌باشدکه به آن نوع لوله‌های گفته می‌شود که سیالی در آنها جابجا نمی‌شود. خرید و فروش تخته سه لایی

 

به طور کلی، داربست از میله‌های چوبی یا فلزی ساخته می‌شود و گاهی به عنوان پشتیبان برای بخشی از ساختارها استفاده می‌شود. ساخت این سازه‌ها نیازمند تخصص ویژه است زیرا در صورت آسیب زدن می‌تواند خسارت زیادی وارد کند. فاصله داربست از ساختمان حدود 30 تا ۴0 سانتیمتر است، اما انتخاب مناسب‌ترین فاصله از نقطه‌نظر مهندس معمار ساختمان مهم است.

نکاتی که بایست در هنگام اجرای داربست به آنها توجه شود.

حداکثر ارتفاع این داربست به ۲ متر می‌رسد. از داربست‌های بلند بالا در ساختمان‌های بلند استفاده می‌شود. این سازه‌ها از لوله‌های فولادی با قطر ۲ سانتی‌متر و ضخامت حدود ۲ میلی متر استفاده می‌کنند. از بست داربست برای اتصال لوله داربستبه این ساختارها استفاده می‌شود.

یکی از ملاحظات ایمنی که باید در هنگام کار با یک داربست، مشاهده شود استفاده از کفش‌های عاج‌دار است. همچنین باید در هنگام کار از کمربند ایمنی استفاده کرد. وارد کردن و ترک محل کار نیز باید به روش‌های ایمن انجام شود. نردبان ورودی به سکوی کار نیز باید به طور ایمن به پلت فرم کار متصل شود. لازم به ذکر است که حدود ۲% از خسارت ناشی از ساختار در طول نصب و حذف آن است. بنابراین، فراهم نمودن پلت فرم کاری مناسب برای کارگر یکی از الزامات مهم داربست است. خرید و فروش تخته سه لایی

 

هم چنین، اگر تخته‌های داربست به درستی به طناب یا بندها متصل نباشند، به راحتی می‌توانند در طول ساخت‌وساز آسیب جدی وارد کنند. بنابراین، بازرسی تخته‌های قبل از نصب یکی از الزامات ایمنی این سازه‌ها است. بازدید فنی داربست همچنین باعث می‌شود که تخته بیش از حد خم شود. بارگذاری بست های داربست بر روی این سازه‌ها در نهایت منجر به برگشت داربست می‌شود. سکوهای بدون تنظیم و سکوهای بدون محافظ نیز عواملی هستند که در هنگام نصب این سازه‌ها صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که هنگام نصب داربست، تماس با خطوط برق بالاتر از آن‌ها ممکن است باعث آسیب شود. بنابراین، این باید قبل از نصب داربست به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

لوله داربست چیست؟

لوله داربستساخت شامل سازه‌های فولادی است که برای دستیابی به نقاط سخت ساخت‌وساز در طول ساخت‌وساز استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های داربست چیست؟

داربست شامل 3 تا 6 متر لوله فلزی است. این لوله‌ها که به عنوان لوله‌های داربست شناخته می‌شوند، در دو نوع نورد و برای شرایط وزن مختلف ارائه می‌شوند. اندازه استاندارد این محصول دارای قطر خارجی ۴۸٫۳ میلی متر و ضخامت دیواره ۳٫۲ میلی متر و طول ۶ متر است. خرید و فروش قالب بتن

 

چه نوع لوله‌های داربستی وجود دارند؟

داربست چکشی ستاره‌ای, داربست چکشی مثلثی, داربست کاسه‌ای

خرید و فروش لوله داربست در چه مکانهایی انجام می‌شود؟

برای خرید و فروش لوله داربستباید به مراکز خرید و فروش لوله داربست مراجعه نمایید و یا اینکه مراکزی که اقدام به فروش اقلام ساختمانی می‌کنند گزینه‌های مناسبی برای خرید و فروش لوله داربست می‌باشند اما توجه نمایید که بهتر است در صورتی که قصد خرید و فروش لوله داربست را دارید خرید خود را از مراکز معتبر خرید و فروش لوله داربست انجام دهید چرا که می‌توانید اجناس با کیفیت بالاتری را در مراکز خرید و فروش لوله داربست نسبت به مکان‌های متفرقه بیابید و از کیفیت بالاتری برخوردار شوید. باید اضافه کرد که اگر قصد خرید و فروش لوله داربست می‌توانید با اندازه گیری دقیق محیطی که قرار است در آن محیط داربست اجرا شود و با مراجعه به متخصصین امر در خصوصخرید و فروش لوله داربستخرید خود را نهایی نمایید.

جمع بندی و نتیجه گیری

همانگونه که در بالا هم بدان اشاره شد داربست فقط یک سازه موقتی می‌باشد که در امر ساخت و ساز خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از داربست نباید انتظار ویژه‌ای داشت. اما سعی کنید که اگر قصد خرید داربست چه داربست نو و چه داربست دست دوم یا خرید و فروش قالب بتن را دارید به کیفیت داربست توجه نمایید چرا که داربست می‌تواند ایمنی محیط کار شما را تضمین نماید و برای کارگران شما از یث ایمنی محیط مطلوبی را ایجاد نماید. البته داربست‌های بی کیفیتی نیز در بازار وجود دارند که گاهاً برخی از همکاران ما در سراسر ایران با ما تماس می‌گیرند و در خصوص آنها با ما گفتگو می‌کنند که متاسفانه عده‌ای از ناآگاهی افراد سوء استفاده می‌نمایند و اقدام به فروش اقلام خود به این اشخاص می‌کنند. توجه نمایید که داربست یک سازه چوبی یا فلزی است که برای دستیابی به نقاط مشکل هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و سازه‌های دیگر استفاده می‌شود. داربست‌های ساخته‌شده از میله‌های فلزی و چوبی به عنوان تکیه‌گاه برای سازه‌های دیگر استفاده می‌شوند. داربست نیازمند مهارت خاصی است, زیرا اگر داربست از بین برود خطر مرگ و میر بالا می‌رود. داربست‌های فلزی معمولاً ً از جنس, لوله‌ها و قالب‌ها ساخته می‌شوند. اما از آنجا که ساختمان‌ها در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند, لوله‌هایی با ابعاد کوچک‌تر و بزرگ‌تر در داربست استفاده می‌شوند.. گاهی اوقات, فاصله بین بدنه به معمار یا مهندس و مهندس و بسته به نوع کار انجام‌شده بر روی بدنه ممکن است متفاوت باشد.

 

 

parastaryesina بازدید : 22 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

خرید و فروش تخته سه لایی

تخته سه لایی یکی از انواع تخته‌هایی است که از چند لایه تشکیل شده است که در انواع و شکل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. تخته سه لایی همان گونه که از نام آن برمی آید از ورق‌های چوبی تشکیل شده است که بر روی یکدیگر سوار شد ه‌اند و با چسب مستحکم و چسبیده‌اند تا تخته سه لایی را تشکیل شده‌اند. معمولاً سطوح تخته سه لایی بسیار صاف و هموار می‌باشد و این سطح صاف در دو طرف تخته سه لایی مشاهده می‌شود. از تخته سه لایی برای کاربردهای گوناگونی می‌توان استفاده کرد که می‌توان از آنها کفپوش های گوناگون نیز ساخت.خرید و فروش لوله داربست

 

در خرید و فروش تخته سه لاییباید به این نکته توجه کرد که به دلیل استحکام بالایی که این تخته دارد می‌توان از آن در محیط‌های مختلفی استفاده کرد این چوب دارای مزایای بسیار فراوانی می‌باشد که می‌توان از مزایای بارز آن به دوام بسیار بالا و همچنین استحکام و مقاومت آن اشاره کردخرید و فروش قالب بتن

 

.

نکاتی در هنگام خرید و فروش تخته سه لایی

تخته سه لایی چیست؟ 

برای تولید تخته سه لایی می‌توان از روش‌های گوناگونی استفاده کرد 

چیزهایی را که حتماً باید در مورد خرید و فروش تخته سه لایی بدانید 

خرید و فروش تخته سه لایی 

جمع بندی و نتیجه گیری 

 

 تخته سه لایی چیست؟

در فرآیند خرید و فروش تخته سه لاییباید بدانید که تخته سه لایی به این صورت ساخته می‌شود که سه لایی چوب را روی هم قرار می‌دهد و بین آنها چسب مخصوص را وارد می‌کند سپس آنرا های چوبی را در درون دستگاه قرار داده و فشار بسیار فراوان تخته‌ها را برای دیگر پرس می‌کند تا با استفاده از فشار و حرارت آن را به یکدیگر متصل شوند و بچسبند و از همدیگر جدا نشود.

 این ورق‌ها معمولاً به شکل عمودی بر روی یکدیگر سوار می‌شوند و هنگامی که کار پایان یافت بخش‌های زائد و اضافی آن از روی آن با استفاده از دستگاه مخصوص بریده می‌شود و به کناری نهاده می‌شود بعد از بیرون آوردن تخته از محل ساخت در مکانی که سرد و خشک است قرار می‌گیرد تا با درجه حرارت محیط مطابقت پیدا کند.خرید و فروش اسکافلد

 

برای تولید تخته سه لایی می‌توان از روش‌های گوناگونی استفاده کرد

 روش نخست تمام لایه‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون آماده می‌شوند و سپس بر یکدیگر مسلط می‌شوند.خرید و فروش قالب بتن

 روش دوم نیز به این صورت است که ابعاد چوب‌های مورد استفاده در لایه‌های بینی با همدیگر متفاوت می‌باشد.

چیزهایی را که حتماً باید در مورد خرید و فروش تخته سه لایی بدانید

تخته چندلایی از فرآورده‌های ترکیبی چوبی یا همینطور که به آن اشاره می‌شود از ضایعات اوراق یا خرده‌های چوب ساخته می‌شود که با ضخامت اندک و زاویه ۹۰ درجه نسبت به هم قرار می‌گیرد و با استفاده از چسب به یکدیگر متصل می‌شوند. برای اینکه تخته لایه تشکیل شود و تقسیم سلولی ایجاد شود باید حتماً فرد باشد که به صورت تناوبی روی هم قرار می‌گیرد که این هم چند مزیت مختلف دارد. این است که چوب به تمایل کمتر باز شدن یکدیگر داشته باشد. البته این تخته به طور صریح به صورت سلولی نیست بلکه تخت‌های پنج لایه لایه و نهایی نیز در بازار وجود دارند که هر کدام برای فعالیت‌ها و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در خرید و فروش تخته سه لاییباید بدانید که این نوع تخته‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند در تخته سه لایی نقش اصلی را پوشش مرکزی همیشه ایفا می‌کند چرا که این لایه باید از بقیه لایه‌ها و مستحکم‌تر باشد تا در مقابل هرگونه خمش و یا فشار وارده بتواند مقاومت تخته را حفظ نماید از این رو مقاومت خمشی تخته‌ها را افزایش می‌دهد در نتیجه باید تخته که در وسط قرار داد معمولاً ضخیم‌تر از سایر تقوا باشد که بتواند بار بیشتری را تحمل کند در هنگام خمش تنش و معمولاً برای بیرون اتفاق می‌افتد برای سطحی تنش بیشتری را تحمل کند اما باید توجه داشته باشیم که در صورتی که لایه میانی از قدرت بالایی برخوردار باشد امکان خمش در آن تقریباً از میان می‌رود  خرید و فروش لوله داربست

 

.

خرید و فروش تخته سه لایی

معمولاً تخته سه لایی‌ها به دلیل کیفیت بارز که از خود نشان می‌دهند فقط به عنوان نوع استفاده نمی‌شود بلکه یاری از مکان‌ها اقدام به خرید و فروش تخته سه لایی می‌شود و تخت سلول‌ها با توجه به کیفیت دارد حتی می‌تواند تا مدت‌ها از آن مورد استفاده قرار گیرد بسیاری از افرادی که هزینه خود صرفه جویی نمایید به جای خرید تخت سلینو از مراکز خرید و فروش تخته صلح اقدام به خرید نمایید چون قیمت تمام شده تخته سه لاییدر این مراکز بسیار برای کم هزینه‌تر تمام می‌شود و می‌توانند در هزینه‌های خود در امر خرید و فروش تخته سه لاییصرفه جویی بسیار زیادی نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌ها وارد کننده بدون واسطه تخته چند لایی مانند انواع پول بود چینی مالزیایی روسی یا اندونزیایی و تخت و سایر کشورها می‌باشد که این تخت‌ها را معمولاً با قیمت و کیفیت مناسب به بازار ارائه در البته انواع مختلفی از سوخت‌های چندلایی چوب تخته سه لایی که در مراکز خرید و فروش تخته سه لایی وجود دارد و در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود تخته سه لاییرا خریداری نمایید از این نوع تخصیص لایه می‌توان به پلی وود چینی پلی وود مالزی پلی وود روسی اشاره نمود.

جمع بندی و نتیجه گیری

باید توجه کرد که خرید و فروش تخته سه لاییفقط و فقط باید از مراکز معتبر و افراد معتبر باید صورت گیرد چرا که تخته سه لاییکه نام دیگر آن نیز تخته چندلایی نباشد یک دستاورد صنعتی می‌باشد و شما وقتی می‌توانید از امکانات و مزایای فوق العاده آن به درستی استفاده نمایید که بتواند جنس مرغوب و باکیفیت و با کیفیتی را خریداری نمایید. این تخت‌ها از کندو چوب در کارخانه‌ها ساخته می‌شود و این کننده‌ها به صورت کامل در کارخانه برش داده می‌شود و تخته سه لاییدر آن ساخته شود و این که تسلیمم کند پیش از سه لایه داشته باشند بدیهی است و در بالا نیز اشاره شد که تخته سه لایی از چندین لایه نیز در بازار وجود دارد اما باید به این نکته توجه کرد که معمولاً عدد که روی آن درج می‌شود عدد منفی صحبت‌هایی به صورت تسلایی پنجه طلایی و اعداد منفی باشد تا بتواند مقاومت بارزی را در مقابل انواع فشار را تحمل نماید. تخته سه لاییفراوان در بازار وجود دارد کشور ایران نیز اقدام به تولید تخته سه لایی می‌نماید و تخت سه لایی‌هایی که تولید ایران است برخلاف برخی از تخته سه لایی بی کیفیت تولید کشور روسیه می‌باشند و ضخامت بالایی دارند اما در برابر آب مقاومت می‌کند و چسب به کار رفته از آن آب معمولاً از چسب حیوانی و خمیر نشاسته تشکیل می‌شود و در صورتی که در تخته‌های با کیفیت‌تر از چسب رزین هم استفاده می‌شود.  خرید و فروش قالب بتن

 

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 1,730
  • بازدید کلی : 5,625